Toon posts:

asus 6800DDR of creative geforce2 GTS welke??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe videokaart kopen volgende week maar ik twijfel tussen een ASUS geforce 6800 DDR of een CREATIVE 2 GTS welke is volgens jullie beter of past beter in mijn systeem.
Asus K7v
AMD Thunderbird 700@850
IBM hd 20 gb deskstar 7200
maxtor 15 gb 5400
plextor scsi cdrom 32
plextor scsi rewriter 12x4x32
soundblaster 128pci
2x64 mb pc100 geheugen

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:05

Animal_X

Rodin

Ik zou voor de GTS gaan, hoewel de 6800 natuurlijk ook een heel mooi kaartje is is die GTS van Creative natuurlijk veel sneller.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 15:47

alwinus

Tweaked

Bedoel je de ASUS 6800 DDr Deluxe. Zo niet zou ik voor de geforce 2 gaan. Zoek er wel eentje uit met tv-uitgang. Kun je DiVx op je tv kijken.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Zou ook voor de Creative gaan (heb em zelf ook alleen werkt nog steeds niet normaal....en Creative support zuigt), toch wel een wat nieuwer kaartje.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel je de ASUS 6800 DDr Deluxe. Zo niet zou ik voor de geforce 2 gaan. Zoek er wel eentje uit met tv-uitgang. Kun je DiVx op je tv kijken.

Waarom is de ASUS 6800 DDR DeLuxe beter??
Ik hoef geen tv-uitgang heb nog geen dvd speler en ben niet zo gek op films. Zie ik op tv ook al.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 september 2000 17:04 schreef oldman het volgende:
Zoek er wel eentje uit met tv-uitgang. Kun je DiVx op je tv kijken.

Ik hoef geen tv-uitgang heb nog geen dvd speler en ben niet zo gek op films. [/quote]Wil je nou WEL of GEEN TV-OUT ? Ik kom d'r ff nie uit zo :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Als jij even had opgelet en wat meer gaat lezen dan had je gezien dat ik antwoord gaf op een andermans mening ik was alleen de QUOTE vergeten maar ja dat zal jou niet overkomen want jij hebt geen mening.
Pagina: 1