Toon posts:

Hollywood FX Gold en Pinaccle studio 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende vraag in de hoop dat iemand daar ooit een oplossing voor heeft gevonden.
Ik heb een sony digital8 TRV330 met DV in en out.
Nu kreeg ik bij deze camera een firewire kaartje en het softwarepakket Pinaccle studio 7se meegeleverd. Daar zitten standaart een aantal Hollywood FX transitions (beeld overgangen) bij geleverd die in het pakket zelf zitten.
Nu ben ik ook in het bezit van het Hollywood FX Gold pakket.
Nu is de vraag, hoe kan ik die transitions uit hollywood FX gebruiken in Pinaccle Studio 7se. Moet ik die importeren in het systeem en hoe moet ik dit doen.

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op donderdag 14 maart 2002 15:17 schreef 2ThemaXtreme het volgende:
Ik heb de volgende vraag in de hoop dat iemand daar ooit een oplossing voor heeft gevonden.
Ik heb een sony digital8 TRV330 met DV in en out.
Nu kreeg ik bij deze camera een firewire kaartje en het softwarepakket Pinaccle studio 7se meegeleverd. Daar zitten standaart een aantal Hollywood FX transitions (beeld overgangen) bij geleverd die in het pakket zelf zitten.
Nu ben ik ook in het bezit van het Hollywood FX Gold pakket.
Nu is de vraag, hoe kan ik die transitions uit hollywood FX gebruiken in Pinaccle Studio 7se. Moet ik die importeren in het systeem en hoe moet ik dit doen.
Helaas, kan niet! Studio 7 kun je alleen gebruiken met Hollywood FX Studio. Hollywood FX Gold kun je gebruiken voor Premiere, MSP6.5, enz.

Google Discussion Search: Vierde hit.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi sihida,
ik leest op die link van jou dat het wel kan als je het register aanpast. Ik dit nu wel of niet waar ??

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op donderdag 14 maart 2002 15:40 schreef 2ThemaXtreme het volgende:
Hoi sihida,
ik leest op die link van jou dat het wel kan als je het register aanpast. Ik dit nu wel of niet waar ??
Ach ja, het kan toch! :) Al is het natuurlijk niet officieel, maar als je daar geen moeite mee hebt ;). Voor mensen die ook dit probleem hebben, kijk dan even hier.
Ik zelf heb het nog niet geprobeerd. 2ThemaXtreme, post ajb je resultaten.

Verwijderd

Topicstarter
HET WERKT !!!!!!!!!!
Joeperdepoep !
Alle transitions van gold, kan ik nu gebruiken in studio 7 en dan zonder watermark er in !
Thanxx voor de tips, voor mensen die het ook willen doen volgt hier een kleine aanwijzing, want het stelt niets voor, maar werkt geweldig.

The only way to install HFX Gold in Studio is changing the Windows registry.
You must go to:
HKEY_LOCAL_MACHINE
SOFTWARE
Pinnacle Systems
Hollywood FX
GLD
STB

Then, rename STB to something else, like "OLD", and GLD to STB.
When you return to Studio you will have all the HFX Gold transitions
available.

SUC6