Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[snelle modjes]

Pagina: 1
Acties:

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11 23:06

Rwin

Ondertitel

Topicstarter
Ik ben het er nogal mee eens dat moderators ergens een slotje opgooien omdat het;
of al tig keer is voorgekomen
of dat iemand een Topictitel heeft van: MIJN COMPUTER DOET RAAR! HOE KAN DAT???

maar zouden jullie in alle gevallen (dus zinnige en misschien wel onzinnige slotjes) niet alleen de tekst er neer willen plakken van: Lees de faq en Lees svp eerst de policy.

Maar even de KLEINE moeite nemen om hem ook op de directe fout te wijzen?
Want de laatste tijd springen er nieuwe moderators als kooltjes uit de grond en beginnen met slotjes rond te gooien. Terecht, dat zeker, maar help de beginneling en de gevorde tweaker aub een beetje op weg in deze idiote wereld die van stompzinnige regeltjes aan elkaar hangt.

Bij voorbaat dank :)

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Verwijderd

Ja en nee :) Ligt namelijk aan de situatie of ik wel of niet meer info post dan alleen dat het topic dicht gaat.

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Topicstarter
DAT snap ik.
Ligt namelijk aan de situatie of ik wel of niet meer info post dan alleen dat het topic dicht gaat.
Mijn verzoek is dus om meer altijd (als in standaard) meer info te geven. dus de reden.

Zie het als een bon thuis krijgen met daarop: "U moet 120,- Euro betalen omdat u een regel niet hebt toegepast." Zie het wetboek voor info

Zou jij dan ook niet willen weten WELKE regel??

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:12

Cyphax

Moderator LNX
Op donderdag 14 maart 2002 15:14 schreef Rwin het volgende:

Zie het als een bon thuis krijgen met daarop: "U moet 120,- Euro betalen omdat u een regel niet hebt toegepast." Zie het wetboek voor info
:D

Maar als je de FAQ doorgelezen hebt en je kijkt nog een keer naar je post kan je het over het algemeen meteen zien lijkt me zo :P

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Mwoa, 'het wetboek' met de FAQ vergelijken gaat in veel opzichten vrij ver vind ik ;)
Daarbij is het vaak een rede die zelfs zonder het lezen van een FAQ achterhaald kan worden door zelf gewoon even na te denken. :{

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 15:44 schreef Cyphax het volgende:

[..]

:D

Maar als je de FAQ doorgelezen hebt en je kijkt nog een keer naar je post kan je het over het algemeen meteen zien lijkt me zo :P
Vind ik ook ja, je wordt verwezen naar een FAQ omdat je hem niet of niet goed gelezen hebt. Je moet hem dus sowieso nog een keer helemaal lezen :)

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 15:14 schreef Rwin het volgende:
DAT snap ik.
[..]

Mijn verzoek is dus om meer altijd (als in standaard) meer info te geven. dus de reden.

Zou jij dan ook niet willen weten WELKE regel??
Nee :) Onze FAQ is te klein om specifieke paragrafen aan te hangen :)

En met doorlezen van de FAQ SP bedoel ik dan ook HELEMAAL doorlezen ;)

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Topicstarter
Beste mensen,

Klopt helemaal. En mijn topic waar jullie naar referen zal ook best wel tercht op slot moeten.

MAAR waarom kan het niet zo? : Heilige Oscar:)

Ok, zoals hij het daar doet is een beetje overdreven...
maar hij handelt het wel correct af. zijn er geen regeltjes van jullie "baas" om iets te sluiten? ik neem aan van wel met zo'n uitgebreide faq.

Ik vraag alleen maar of jullie een klein tipje van de sluier willen oplichten mbt de begane vergissing.

[flauwmodus]
Met vriendelijke groet,

Rwin

>:) lekker toch de groeten doen... gaat ie nou op slot???
[/flauwmodus]

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:47

Snow_King

Konijn is stoer!

Op donderdag 14 maart 2002 16:33 schreef Rwin het volgende:

[flauwmodus]
Met vriendelijke groet,

Rwin

>:) lekker toch de groeten doen... gaat ie nou op slot???
[/flauwmodus]
L-A-M-E :Z :Z :Z

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Het is misschien ondoenlijk, maar het zou prettig zijn (ook met het oog op mensen die naderhand wel de search gebruiken en bij een gesloten topic komen) als bij het sluiten standaard gelinkt werd naar een topic waar het desbetreffende probleem al in behandeld werd.
Zodoende leveren die database vervuilende gesloten topics toch nog wat nuttigs op.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:12

Cyphax

Moderator LNX
Op donderdag 14 maart 2002 20:08 schreef MrE het volgende:
Het is misschien ondoenlijk, maar het zou prettig zijn (ook met het oog op mensen die naderhand wel de search gebruiken en bij een gesloten topic komen) als bij het sluiten standaard gelinkt werd naar een topic waar het desbetreffende probleem al in behandeld werd.
Zodoende leveren die database vervuilende gesloten topics toch nog wat nuttigs op.
Standaard? Je bedoelt dat de mod die een topic sluit er een link bij zet?
Dan heb je wel kans dat mensen denken "ze komen wel met het antwoord of ze gebruiken de search wel voor me", het spoort niet echt aan om de search te gebruiken misschien.
Ik denk dat het beste is om mensen te 'leren' de search te gebruiken, door een linkje naar de 'startpagina' van de search te zetten, of gewoon door te verwijzen.

Saved by the buoyancy of citrus

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Moet er dan onder elke slotje staan:
Dit mag niet volgens de FAQ, artikel 124 lid B vers 155 regel 15 ?

als ik warez post en er komt te staan "dit mag niet van de faq" dan hoef ik alleen maar ctrl-f en dan warez in te tikken om in de faq te vinden dat warez niet mag.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Op donderdag 14 maart 2002 20:35 schreef Cyphax het volgende:

[..]

Standaard? Je bedoelt dat de mod die een topic sluit er een link bij zet?
Dan heb je wel kans dat mensen denken "ze komen wel met het antwoord of ze gebruiken de search wel voor me", het spoort niet echt aan om de search te gebruiken misschien.
Ik denk dat het beste is om mensen te 'leren' de search te gebruiken, door een linkje naar de 'startpagina' van de search te zetten, of gewoon door te verwijzen.
Dat is dan inderdaad een mindere actie :) Wat evt wel kan is het bijvoegen van wat nuttige trefwoorden om op te zoeken (als het geen al te hoog |:( gehalte heeft)... Verder is het misschien iets (nieuwe forum?) om gesloten topics niet te laten zien bij zoeken op onderwerp (en/of inhoud)...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 22:33 schreef Paul Nieuwkamp het volgende:

[..]

Dat is dan inderdaad een mindere actie :) Wat evt wel kan is het bijvoegen van wat nuttige trefwoorden om op te zoeken (als het geen al te hoog |:( gehalte heeft)... Verder is het misschien iets (nieuwe forum?) om gesloten topics niet te laten zien bij zoeken op onderwerp (en/of inhoud)...
you got a point here! ja want zo kom ik idd ook vaak bij een onderwerp...
je hebt een vraag over bijvoorbeeld WEBCAMS. en in de search heb je dan 30 gevonden posts... 10 zijn er mogelijk bruikbaar (komen overeen met de vraag) en van die 10 zjn er 8 gesloten :(

is dus idd slim idee om een aanvink vakje erbij te zetten met "NIET ZOEKEN NAAR GESLOTEN ONDERWERPEN" ofzo... of gesloten onderwerpen met minder dan 5 posts... ofzo... of iets... :P

Pagina: 1