Printer werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:23
Ik heb een HP Laserjet 1200 gekocht als ik een test pagina wil afdrukken doet ie het wel. Maar als ik een document wil afdrukken doet hij het niet? Weet iemand hoe dit kan?
edit:
ik krijg dan de foutmelding LPT1 poort niet gereed kijk of alles is aangesloten enzo..? :? en ja ik heb alles voor 8 x gecheckt

Verwijderd

Als alle kabels goed aangesloten zitten zou je hem eens aan een andere computer kunnen hangen. Als je dan nog steeds de zelfde probs hebt ligt het misschien wel aan de printer.

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op donderdag 14 maart 2002 14:46 schreef Sonic- het volgende:
Ik heb een HP Laserjet 1200 gekocht als ik een test pagina wil afdrukken doet ie het wel. Maar als ik een document wil afdrukken doet hij het niet? Weet iemand hoe dit kan?
edit:
ik krijg dan de foutmelding LPT1 poort niet gereed kijk of alles is aangesloten enzo..? :? en ja ik heb alles voor 8 x gecheckt
dus bij de testpagina doet ie het wel gewoon steeds...maar als je daarna een document wilt printen geeft ie die fout...Als je daarna nou weer een testpagina print...doet het het dan ook gewoon?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Lijkt mij dan een driver probleempje. Als je tenminste die testpagina vanuit windows afdrukt.
Kijk anders even of er niets in de wachtrij staat.

Verwijderd

Welk OS?

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Hoe druk jij de testpagina af? via de printer zelf of via windows (of ander OS?)

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:42
heb hetzelfde eens onder win98 gehad.

Het enige wat hielp was de printerpoort weggooien en opnieuw laten detecteren door windows.
Pagina: 1