Kan ik geen lite-mod V&B worden, ik plaats telkens dezelfde links net voordat sint er met dezelfde link een slotje op gooit. 
wannabe! wannabe! 
edit: ik ga hier niet over, dus ik zou het niet weten.
Misschien is het handiger om Kaj of sint daarover te mailen?
edit: ik ga hier niet over, dus ik zou het niet weten.
Misschien is het handiger om Kaj of sint daarover te mailen?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
je haalt de woorden uit mn mondOp donderdag 14 maart 2002 14:40 schreef JvS het volgende:
wannabe! wannabe!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Tuurlijk, 100 euro overmaken aubOp donderdag 14 maart 2002 14:37 schreef Courage het volgende:
Kan ik geen lite-mod V&B worden, ik plaats telkens dezelfde links net voordat sint er met dezelfde link een slotje op gooit.
Ok doen weOp donderdag 14 maart 2002 14:42 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Tuurlijk, 100 euro overmaken aub
Verwijderd
ViezerikOp donderdag 14 maart 2002 14:54 schreef Sinterklaas het volgende:
Regular doe ik voor de helft.
Verwijderd
er staat niet NEEM ik voor de helft hoorOp donderdag 14 maart 2002 14:57 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Viezerik
Ik heb het idee dat dit mijn eerste 'echte' (
) slotje gaat worden op een eigen topic, dit komt toch niet in mijn notes hoop ik
Verwijderd
Dat kan ook, moet ik even de tarieven erbij pakken, die weet ik hier niet voor uit mijn hoofd.Op donderdag 14 maart 2002 14:59 schreef Courage het volgende:
Ik heb het idee dat dit mijn eerste 'echte' () slotje gaat worden op een eigen topic, dit komt toch niet in mijn notes hoop ik
![]()
Verwijderd
13 euro 50 om te voorkomen dat het genoteerd staat.Op donderdag 14 maart 2002 15:05 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Dat kan ook, moet ik even de tarieven erbij pakken, die weet ik hier niet voor uit mijn hoofd.
Ik heb de note vast aangemaakt
+2 behulpzaam
Verwijderd
Ja, maar voor jou word dan wel een uitzondering gemaaktOp donderdag 14 maart 2002 15:10 schreef Courage het volgende:
Hmm... kun je als Lite-mod ook het notes-systeem onderhouden ?![]()
of
Nee, en voor jou maken we ook geen uitzondering
nopeOp donderdag 14 maart 2002 15:10 schreef Courage het volgende:
Hmm... kun je als Lite-mod ook het notes-systeem onderhouden ?![]()
Eigelijk 0 overbodigOp donderdag 14 maart 2002 15:07 schreef ItSnows het volgende:
13 euro 50 om te voorkomen dat het genoteerd staat.
Ik heb de note vast aangemaaktMag verwijderd worden na betaling.
+2 behulpzaam
Sinterklaas is diegene die dat regelt en niet jij
Verwijderd
ItSnows in mijn secretaresseOp donderdag 14 maart 2002 15:15 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Eigelijk 0 overbodig
0 Off-topicOp donderdag 14 maart 2002 15:17 schreef Sinterklaas het volgende:
ItSnows in mijn secretaresse
ikke ook doen!Op donderdag 14 maart 2002 15:17 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
ItSnows in mijn secretaresse
Verwijderd
Maar ik ben Sint behulpzaamOp donderdag 14 maart 2002 15:15 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Eigelijk 0 overbodig
<heeft er ook mee te maken dat ik kans maak dit jaar een enkeltje Spanje te krijgen>
Kinderachtig gedrag...Regular, spreek ze toe
naja, dit gaat weer lekker nergens heen
.
Indien nodig zullen we je naam in het achterhoofd hebben <en dan met 'ow dat was die wannabe'
haha>
Indien nodig zullen we je naam in het achterhoofd hebben <en dan met 'ow dat was die wannabe'
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()