Toon posts:

Alpha cooler voor P4 mobile?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb dus een PIV 1900 (Mobile prossecor)aangeschaft en die zit op 50-60 graden valt mee maar dit is met kast open |:( dus ik wil graag een alpha cooler aanschaffen, ik heb in de price watch gekeken en toen in google pictures gezocht naar een afbeelding maar ik kan niet een type ondekken voor PIV

Welk type moet ik kopen ?

Verwijderd

Volgens mij is er geen p4 HSF van Alpha.

Verwijderd

Topicstarter
mmm kan iemand me een andere aanraden dan ik heb een goede cooler nodig die goed en stil is die me 60 graden neer kan krikken naar 50-40

Verwijderd

Had zalman niet net een nieuwe serie uitgebracht? ik geloof dat virtual-hideout daar wat over blaatte laatst ..

Verwijderd

Topicstarter
mm jah maar die komen ook niet onder de 40 in de test results en ik heb er nu de standaart Intel cooler op (die moet tot 2.2 komen!)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HA-> OCM

Verwijderd

Topicstarter
that meens ? (just a biginning tweaker

Verwijderd

dat ie verplaatst is naar het OCM forum

pIV mobile zeg je heh... wat moet ik me daar precies bij voorstellen, dat ie bedoelt is voor notebooks? anyway, wat wil je er aan uitgeven? er zal vanalles voor te krijgen zijn

Verwijderd

Topicstarter
ik heb max 100euro te besteden

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

kijk hier maar eens: alpha website. stond wel een P4 koeler op basis van de PAL 8045

edit:
hier een plaatje: Afbeeldingslocatie: http://www.micforg.co.jp/images/pal8942m82_a.jpg
Pagina: 1