Router port forward

Pagina: 1
Acties:

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Kun je met deze router port forwarding doen.

Edimax BR-6004 router

En hoe zit het met een firewall moet die er nog voor of er achter of zit die er al in

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

|:( ik zie toch duidelijk: NAT routing staan..

kijk ook eens bij informatique.nl die is wat goedkoper..

kan je voor de draytek gaan

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Maar NAT-routing hoeft geen port-forwarding in te houden. Simpele NAT-implementaties houden zich alleen met de IP-adressen bezig, er is een wat slimmere NAT-implementatie nodig om inderdaad verschillende poorten naar verschillende IP-adressen uit te splitsen.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

Op donderdag 14 maart 2002 15:19 schreef mvdejong het volgende:
Maar NAT-routing hoeft geen port-forwarding in te houden. Simpele NAT-implementaties houden zich alleen met de IP-adressen bezig, er is een wat slimmere NAT-implementatie nodig om inderdaad verschillende poorten naar verschillende IP-adressen uit te splitsen.
als ik de beschrijving lees van die router haal ik eruit dat het de "goeie" NAT is..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

Ik heb de BR6004 ook, en je kunt gewoon port-forwarding doen... :)

En idd, er zit een firewall ingebouwd. Maar kijk anders eens op http://www.edimax.com.tw

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Op donderdag 14 maart 2002 15:37 schreef Fried2002 het volgende:
Ik heb de BR6004 ook, en je kunt gewoon port-forwarding doen... :)

En idd, er zit een firewall ingebouwd. Maar kijk anders eens op http://www.edimax.com.tw
Doet die het bij jou goed... en werkt vpn ook goed of heb je dan nog nooit geprobeerd

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Verwijderd

Werkt perfect... Lekker mijn broertje pesten tijdens CS-en door poort 27015/25 enz. te blocken >:)

VPN heb ik nog nooit geprobeerd.

Ik vindt het een aanrader, alhoewel het jammer is dat er geen printserver ingebouwd zit; zoals in die router van US Robotics.
Pagina: 1