afhankelijk van je provider en netwerkconfiguratie. Met andere woorden :meer info plz
planet basic adsl. Kheb een modemtweak uitgevoerd. Op de comp waar ik nu zit werkt alles maar op die andere dus niet. Instellingen zijn precies hetzelfde op ip na. Maar bij 2k staat geen domain of hostname en bij 98 dus wel.Op donderdag 14 maart 2002 14:31 schreef MisterData het volgende:
afhankelijk van je provider en netwerkconfiguratie. Met andere woorden :meer info plz
Verwijderd
Als er bij de PC waar het wel werkt niks staat moet er bij de andere ook niks staan... Als er wel wat staat moet er bij de andere hetzelfde staan!
btw.. uit je verhaal is nogal vaag op welke het nu wel werkt!
op degene met 2k werkt het dus wel, daar zit ik nu op (duhuh). en kheb er nog een met 98 waar het dus niet werkt.Op donderdag 14 maart 2002 14:49 schreef tweedz het volgende:
Als er bij de PC waar het wel werkt niks staat moet er bij de andere ook niks staan... Als er wel wat staat moet er bij de andere hetzelfde staan!
Maar bij die van 98 waar ik dus wat moet invullen geeft ie de melding dat ik de hostname en domijn moet aangeven.
Verwijderd
Het lijkt me logisch als het op je win2k bak werkt... en daar niks staat ingevuld bij domain en hostname,. dat dat bij je win98 bak ook niet moet!Op donderdag 14 maart 2002 15:01 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
op degene met 2k werkt het dus wel, daar zit ik nu op (duhuh). en kheb er nog een met 98 waar het dus niet werkt.
Maar bij die van 98 waar ik dus wat moet invullen geeft ie de melding dat ik de hostname en domijn moet aangeven.
Verwijderd
Ik heb bij hostname mijn computernaam ingevuld en als domain de workgroup-naam en dat werkte!
Pagina: 1