beeldinstellingen LG FT-915+

Pagina: 1
Acties:

• frankjanse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05-2022
hallo daar!

Ik heb een probleempje met mn monitor (LG 915FT+). Telkens als ik mn PC opstart, is het beeld een beetje verschoven en moet ik alles weer opnieuw instellen van hoogte/breedte en vervormingen wegwerken met de instellingen daarvoor.

Hoe kan dit? Het beeld is verder prima in orde! Alleen telkens als ik smiddags thuiskom en ik zet de PC aan, ebn ik eerst 5 min bezig om t beeld weer goed te krijgen...

iemand?

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je moet sowieso altijd een half uur wachten nadat je je monitor aangezet hebt met instellen. Het elektronenkanon en de rest van de electronica moet eerst op warmen. Is het zo dat na iedere keer als je je pc aan zet, het lijkt of de monitor alle settings "vergeten" is?

• frankjanse
Nee dat is niet zo

telkens is het beeld weer een beetje verschoven naar een andere kant, of op een andere manier vervormd

Verwijderd

Bij mijn LG 795 is het beeld in het begin ook anders, dat verandert heel geleidelijk weer.

• frankjanse
Ja dat heb ik oo, als de monitor een aantal uur aanstaat en ik ben ff weg, als ik dan terugkom dan zitten er ineens weer van die zwarte randjes langs de zijkant...

:(

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Op vrijdag 15 maart 2002 14:12 schreef frankjanse het volgende:
Ja dat heb ik oo, als de monitor een aantal uur aanstaat en ik ben ff weg, als ik dan terugkom dan zitten er ineens weer van die zwarte randjes langs de zijkant...

:(
uhm gaat je monitor dan niet gewoon in standby??
want dan is dat normaal want dan staat je beeld uit namelijk (in principe dan)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• frankjanse
Nee dat hoeft niet het geval te zijn, als ik een tijdje weg ben (zeg iets van 2 uur) en kom terug en de monitor staat nog aan is het beeld vaak ook iets verschoven
Pagina: 1