Maandje of 2 geleden heb ik een monitor gekocht, een LG 915FT Plus, deze beviel de eerste tijd goed. Maar na een weekje of wat begon ie inees vaag te doen. Het beeld sprong plotseling naar een wazig geel beeld en daarna weer terug, meestal een paar keer achter elkaar.
Ik had op dit forum al het 1 en ander gehoord over teleplan, dus was een beetje huiverig. Maar ja voor een monitor van dit bedrag mag je verwachten dat ie gewoon goed werkt. Dus ik Teleplan bellen.
Teleplan << ja wij hebben deze monitor met deze productiedatum niet op voorraad, we kunnen hem ruilen tegen een andere productiedatum, of bellen u als we deze wel binnen hebben, of deze repareren maar dan bent u hem wel 2 weken kwijt.
Ik << Ok omruilen tegen nieuwe, hoe lang duurt dat dan. (anders 2 weken kleine monitor...)
Teleplan << een paar weken.
Ik << Ok ik wacht wel.
Wordt ik gisteren gebeld.
Teleplan << we kunnen de monitor omruilen.
Ik << gewoon tegen een nieuwe neem ik aan.
Teleplan << nee een gerepareerde 2de hands.
Ik << hmm, dat hadden we niet afgesproken.
Teleplan << dan is het verkeerd tegen u gezegd, dit is de gebruikelijk procedure.
Ik << dan heb ik liever dat degene die ik nu heb gemaakt wordt
Teleplan << wordt morgen opgehaald tussen 9:00 - 13:00, en is binnen 10 werkdagen gerepareerd.
Vandaag.
Ik wachten
Monitor dus niet opgehaald. Dus ik bellen
Ik << me monitor is niet opgehaald
Teleplan << hier is nummer van het transport bedrijf moet je maar ff bellen.
Transport bedrijf << Ja dit gebeurd regelmatig. kunt het beste Teleplan weer bellen, wij kunnen er verder ook niets aan doen
Teleplan << in de computer staat dat het afgehandeld is... We kunnen hem morgen wel komen ophalen. Tussen 13:00 - 17:00
Dat wordt morgen dus weer een halve dag wachten tot er misschien iemand mijn monitor komt ophalen. Net of ik niets anders te doen heb...
Nah lekker gaar allemaal dus, heel me dag verpest
Srry voor het lange verhaal, maar moet me frustraties ff kwijt
Ik hou jullie op de hoogte
Ik had op dit forum al het 1 en ander gehoord over teleplan, dus was een beetje huiverig. Maar ja voor een monitor van dit bedrag mag je verwachten dat ie gewoon goed werkt. Dus ik Teleplan bellen.
Teleplan << ja wij hebben deze monitor met deze productiedatum niet op voorraad, we kunnen hem ruilen tegen een andere productiedatum, of bellen u als we deze wel binnen hebben, of deze repareren maar dan bent u hem wel 2 weken kwijt.
Ik << Ok omruilen tegen nieuwe, hoe lang duurt dat dan. (anders 2 weken kleine monitor...)
Teleplan << een paar weken.
Ik << Ok ik wacht wel.
Wordt ik gisteren gebeld.
Teleplan << we kunnen de monitor omruilen.
Ik << gewoon tegen een nieuwe neem ik aan.
Teleplan << nee een gerepareerde 2de hands.
Ik << hmm, dat hadden we niet afgesproken.
Teleplan << dan is het verkeerd tegen u gezegd, dit is de gebruikelijk procedure.
Ik << dan heb ik liever dat degene die ik nu heb gemaakt wordt
Teleplan << wordt morgen opgehaald tussen 9:00 - 13:00, en is binnen 10 werkdagen gerepareerd.
Vandaag.
Ik wachten
Monitor dus niet opgehaald. Dus ik bellen
Ik << me monitor is niet opgehaald
Teleplan << hier is nummer van het transport bedrijf moet je maar ff bellen.
Transport bedrijf << Ja dit gebeurd regelmatig. kunt het beste Teleplan weer bellen, wij kunnen er verder ook niets aan doen
Teleplan << in de computer staat dat het afgehandeld is... We kunnen hem morgen wel komen ophalen. Tussen 13:00 - 17:00
Dat wordt morgen dus weer een halve dag wachten tot er misschien iemand mijn monitor komt ophalen. Net of ik niets anders te doen heb...
Nah lekker gaar allemaal dus, heel me dag verpest
Srry voor het lange verhaal, maar moet me frustraties ff kwijt
Ik hou jullie op de hoogte