• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-03 22:23
Ik zag net een advertentie ergens op een 2ehands site en daarop stond dit:

Voor E15 een software update naar Nokia 6250 voor uw Nokia 6210. Mail ons voor meer info.

Ik heb deze mensen wel gemaild maar ik was benieuwd of er andere mensen zijn die nit weleens gedaan hebben of er eits over gehoord hebben.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ja, het kan, ik heb het nooit gedaan, want je krijgt er alleen maar minder adresboek etc door.

15euro is vrij veel, voor 35 euro koop je kabels waarmee je het zelf kan.

• jjbstolk
Op donderdag 14 maart 2002 14:04 schreef LuCaS het volgende:
Ja, het kan, ik heb het nooit gedaan, want je krijgt er alleen maar minder adresboek etc door.

15euro is vrij veel, voor 35 euro koop je kabels waarmee je het zelf kan.
Ik heb zelf een 6210 kabel (zo'n dure) kan eht daarmee of heb ik echt de flashkabels nodig?

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Moet geflasht worden, helaas.... nieuwe software in je nokia gaat alleen maar met flashkabel.

Je mag mijn kabels wel een keertje komen ophalen in Rdam Zuid als je ermee wilt pielen trouwens, ik zie dat je vlakbij woont. Ik woon vlakbij het station.

• jjbstolk
Op donderdag 14 maart 2002 15:01 schreef LuCaS het volgende:
Moet geflasht worden, helaas.... nieuwe software in je nokia gaat alleen maar met flashkabel.

Je mag mijn kabels wel een keertje komen ophalen in Rdam Zuid als je ermee wilt pielen trouwens, ik zie dat je vlakbij woont. Ik woon vlakbij het station.
Tnx, maar ik doe het toch maar neit, ik heb effe gekeken en ik heb nu al bijna 50% van m'n geheugen in gebruik, ik heb geen in "out of memory" op m'n telefoon.

Hoe het komt dat ik zoveel in gebruik heb? Ik heb een paar 100 adressen in m'n tel staan , alle adressen van onze klanten op de zaak. En dan sync ik m'n agenda ook regelmatig (tot 6 maanden vooruit).

Verwijderd

Agenda???

mijn 6210 heeft een kalender!!

Of bedoelen jullie hetzelfde?

Alvast bedankt.
(8>

• jjbstolk
Op donderdag 14 maart 2002 16:03 schreef djsoes het volgende:
Agenda???

mijn 6210 heeft een kalender!!