Toon posts:

Welke videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede videokaart die weer een stuk beter presenteert als mijn goede oude trouwe Voodoo3 2000. Het moet rond de 400 piek kosten, iemand ideeen?
Ik maak veel gebruik veel tekenprogramma's maar speel ook 3d spellen.

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 13:00
Een antwoord, een G400, die kaart is gewoonweg de beste op 2D gebied en kan in 3D gemakkelijk wedijveren met een Geforce 256 SDR. Kost ook ongeveer 9.000 Bef, dus dat zou moeten gaan met je budget.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:05

Animal_X

Rodin

of natuurlijk een Geforce 2 MX,
deze is in 3d weer sneller dan de G400 maar daarintegen is de 2d beeldkwaliteit minder.

hangt er vannaf wat je er mee wil gaan doen, als je een nieuwe wil omdat je meer performance wil in games zou ik een Geforce 2 MX nemen, gebuik je hem veel voor andere aplicaties dan is de G400 errug mooi vooral op een 19" (of zo)scherm, super scherp.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 19" scherm :)

Maar ik heb al veel gehoord dat de geforce vaak niet compatible is met sommige 3d spellen. Of is dit bullshit?

Is de MatroxG400 dat wel? En scoort deze wel een stuk beter dan een voodoo3 2000 bij 3d spellen? 9000f hmm 9*50=450 ja dat is te doen :)