Toon posts:

6210 display kopen waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht en heb in een post gevonden digitech en nokia store, maar ik kan niets vinden, over het bestellen van een los display voor mijn 6210, heeft iemand een idee? (mijn diskplay is gescheurd en heeft nu een grote zwarte vlek, tijd voor een nieuw) (is een gsm met abbonnement)

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
www.salesplaza.nl
www.gsmforyou.net

Dat soort zaken, kosten zijn meestal ongeveer 40 euro.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
www.comtronics.nl
www.koopjessite.nl

die kunnen ze denk ik ook wel leveren.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
zozoooo..bedankt jongens ik zal daar eens even kijken. 43 euro, kijk das ff wat anders als bij kpn met hun achtelijke 250 euro. Ik viel bijna steil achterover toen ik dat hoorde, voor een 6210 display. tnx guys

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:49

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Gewoon naar de plaatselijke GSM boer en laten bestellen bij Nokia, tenminste betrouwbaar..

Verwijderd

Topicstarter
mjah. 300 gulden noemde de plaatselijke gsm boer, onderzoekskosten, transport en kosten display, arbeidsloon enzo dus toen heb ik dat maar even niet gedaan. maar voor 43 euro wil ik t zelf wel een gooi geven, hij doet het nu toch ook niet dus wat kan me gebeuren. 43 weg als t niet lukt, jammer dan.

;)

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Display erafhalen en een nieuwe erop zetten is echt super-makkelijk. Je hebt alleen wel een Torx schroevendraaier nodig om de schroefjes los te maken (ook te bestellen bij zo'n sjop). Het lukt ook wel met een platte schroevendraaier met kleine kop, maar die moet je natuurlijk wel hebben.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
TORX6 om precies te zijn.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Pagina: 1