Installeren van een Database op een 9210

Pagina: 1
Acties:

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:24
Ik ben op zoek naar mensen wie het gelukt is om een database te instaleren op een 9210. Het liefst java benaderbaar. Ik ben hier nu al geruime tijd aan kwijt en het wil tot nu toe niet echt vlotten.

Welke database heb je gebruikt en hoe heb je deze geinstalleerd, werkt het goed etc etc

Ik wil gewoon een paar ervaringen horen.

Weet ik overigens niet of dit wel in dit forum thuis hoort, maar niet geschoten is altijd mis.

Groetjes

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Toch mis geschoten.

P&W -> NOS

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Wat is een 9210? Het eniste dat ik ben tegengekomen is een Nokia 9210. Een mobiele telefoon met toetsenbord en scherm.

http://www.nokia.de/mobile_phones/produkte/9210

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:24
Inderdaad, het is een telefoon met een toetsenbord en een beeldschermpje. Maaaaaaaarrrr ook 1 met een epoc Symbian 6 operating system, waar je geweldig leuke dingen mee kan doen. Nu heb ik alleen een applicatie ontwikkeld om het een en ander uit te proberen en loop ik vast op de database.

Dus wie o wie kan me hier mee helpen, dit is namelijk het enige dat nog moet gebeuren de rest ligt er al. Ik ben op zoek naar een database die het liefst met sql te benaderen is.

Of waar ik ook mee geholpen zou zijn is een work around voor oracle 8i lite. Het probleem is namelijk dat deze ontwikkeld is voor versie 5 van Epoc.

Groetjes