ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
lijkt me vreemd dat dit aan trueserver ligt....als dat zo zou zijn, zou t.net ook platliggen 1 uur per maand...dat is dus niet het geval
Klopt.Op donderdag 14 maart 2002 13:29 schreef Cutebritney het volgende:
lijkt me vreemd dat dit aan trueserver ligt....als dat zo zou zijn, zou t.net ook platliggen 1 uur per maand...dat is dus niet het geval
En ik vind het van een bedrijf vrij zielig om te zeggen 'ja het ligt aan hun hoor'. Bij mijn weten ligt Trueserver zeer zelden plat. Laatste wat me zo snel te binnen schiet is dat IRC gelame een paar weken terug.
Het vreemde is dat delen van het trueserver netwerk plat ligt en niet het volledige netwerk. Ze hebben geloof ik ook een paar weken geleden hun juniper vervangen omdat die crappie zou zijn.
Waar het aan ligt weet ik niet maar ik wordt er onderhand wel een beetje ziek van.
Waar het aan ligt weet ik niet maar ik wordt er onderhand wel een beetje ziek van.
Verwijderd
trueserver is anders de laatste tijd wel degelijk een paar keer een flinke tijd down geweest, denk aan het niet functioneren van die backup router en die ddos attack.
elke week een uur is overgens niet zo, mijn sites staat op een server die weer bij trueserver staat en die is bijna nooit down, misschien over de afgelopen 6 maanden een kwartier ofzo in totaal, excl die uren dat trueserver er uitlag
elke week een uur is overgens niet zo, mijn sites staat op een server die weer bij trueserver staat en die is bijna nooit down, misschien over de afgelopen 6 maanden een kwartier ofzo in totaal, excl die uren dat trueserver er uitlag
Daar is toch makkelijk achter te komen. Gewoon vanaf beide zijden een ping naar beide interfaces van de router draaien.Op donderdag 14 maart 2002 13:46 schreef intert0y het volgende:
Het vreemde is dat delen van het trueserver netwerk plat ligt en niet het volledige netwerk. Ze hebben geloof ik ook een paar weken geleden hun juniper vervangen omdat die crappie zou zijn.
Verwijderd
Sinds een week heb ik twee servers bij trueserver staan en ik heb nog geen minuut downtime meegemaakt. Dus elke week een uur lijkt me stug, tenzij 't 's nachts gebeurt
ik was vanmiddag van 15u tot 16u gewoon OFF..
vreemde was dat ik vanaf trueserver met peering glas wel mijn ip kon pingen maar van buiten het netwerk niet. Zat op KPN leased line dus redelijk betrouwbaar. (geen chellow ofzow)
vreemde was dat ik vanaf trueserver met peering glas wel mijn ip kon pingen maar van buiten het netwerk niet. Zat op KPN leased line dus redelijk betrouwbaar. (geen chellow ofzow)
Pagina: 1