Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Vrijheid van meningsuiting kent de directe toevoeging dat het erkennen van de Auschwitzleugen en overige WOII-trammalant (Hitler's Mijn kampf etc) wel degelijk verboden zijn.
Ga anders klagen bij het Europees parlement... die heeft dat verbod onderstreept.
Pim fortuyn als Hitler afbeelden, volgens mij kan je geen zieligere activiteiten verzinnen.
Dat geblaat over vrijheid van meningsuiting altijd, dat betekent absoluut niet dat je maar gewoon _alles_ eruit mag gooien wat je maar wil...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Als je zoiets onder bekenden en vrienden wil kunnen doen, ga je gang. Maar bedenk wel dat je hier op een forum bent en dat je dus niet alles kan zeggen wat je wilt (oke, je kan het niet iedereen naar de zin maken, maar dit soort dingetjes moet je wel degelijk mee oppassen).
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Je kan tegenwoordig nix meer zeggen zonder wel een of andere groep voor zijn hoofd te stoten
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Nee maar Filip de Winter en Haider worden/werden er ook lustig mee vergeleken en dat is dan opeens wel okOp donderdag 14 maart 2002 13:02 schreef hervaz het volgende:
Pim als hitler vind ik ook verre van normaal, ik neem aan dat je goed op de hoogte bent van wat die man allemaal op zn geweten heeft, om iemand daar mee te vergelijken is nogal ziek gewoon.
Dus als dat gebeurt, dan verbieden we het maar. Net als keihard flamen. In het echt mag dat ook, maar op het forum dus niet.
Gewoon om het een beetje normaal te houden enzo.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nouja, als je naar het lego voorbeeld kijkt, dan lijken de reacties voor zich spreken. Ik weet niet wat jij als HK-mod zou doen, maar ik wil dit topic niet laten voortslepen door meer van zulke reacties.Op donderdag 14 maart 2002 13:16 schreef Basszje het volgende:
Bla bla ik heb weer eens de verkeerde voorbeelden genomen blijkbaar. Maar van dat lego geval vind ik het alsnog nergens op slaan? Impliceert dat bijvoorbeeld ook dat ik het niet over na-oorlogse musea mag hebben bijvoorbeeld
![]()
Je kan tegenwoordig nix meer zeggen zonder wel een of andere groep voor zijn hoofd te stotenEn dat vind ik dus een beetje de foute kant op gaan imo.
Daarnaast vind ik zo'n issue toch wel de nodige lading hebben dat als veel mensen zich daar tegen aanstoten, dat het blijkbaar niet echt 'fun' is. Misschien had je in SG wel een kans gehad, als je een serieus topic opent, met het verzoek tot serieuze reacties, evt een stelling. (In HK ga je wat dit soort dingen uit dat het grappig is bedoeld, of luchtig; en dat vind ik dus niet passen bij een lego-concentratiekamp).
Overigens, niet alles waar mensen zich aan storen neem ik zomaar blind aan ofzo. Check bijv het topic over de soep van Pimmetje in het gebouw van de 'breedbeeld-gijzelaar'... de Pim-fans springen weer hoog en laag dat het een complot is, maar dat soort geintjes moeten gewoon kunnen en ben ik echt niet van plan te censureren
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
You're being watched
( puntje over flamen enzo is idd wel logisch )
Er zijn genoeg topic van HK naar SG verplaatst. LuNaTiC gaf dat ook al een beetje aan.
Als het was om weer eens wat te posten in HK, dan mag hij van mij ook dicht, anders kan hij, met een zinvolle vraag, misschien alsnog naar SG.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
maar zoals lunatic aangeeft, het gaat ook sterk om de replies en die zijn gewoonweg niet goed, het sluiten is lijkt me geen waardeoordeel over de uiting:
zo'n discussie is misschien ook een stuk beter op zijn plaats in W&L (mits beter geintroduceerd en gebracht als aanleiding tot een discussie over hoe ver de kunst mag gaan; evt kun je daarvoor verwijzen naar http://www.art-magazin.de/, waar een discussie over een soortgelijk wordt geintroduceerd, adh van werk van Maurizio Catellan, die ik meen ook in het Groninger Museum heeft tentoongesteld)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen