Toon posts:

[ASP] Excel document genereren+uitprinten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij een link geven waar ik info kan vinden hoe ik op IIS 4 + ASP een excel document kan laten maken uit een database, en daarna uitprinten! Voor het eerst laat google.nl me ook in de steek :'(

Oja, ik heb een componentencheck gebruikt op de iis, maar als ik "Excel.Application" invoerd krijg ik:
code:
1
2
3
Creating Excel.Application Failed!
Errornummer is: -2147221005
Error omschrijving: 006~ASP 0177~Server.CreateObject Failed~Invalid class string

nu is mijn vraag, is Excel.Application wel de goede component, en zo ja, hoe installeer ik deze dan?

Verwijderd

Heb je wel Excel (of Office) geinstalleerd op de server? Anders is het niet mogelijk dacht ik (tenzij er nog 3rd party componenten zijn die dat kunnen).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 13:17 schreef Merlijn het volgende:
Heb je wel Excel (of Office) geinstalleerd op de server? Anders is het niet mogelijk dacht ik (tenzij er nog 3rd party componenten zijn die dat kunnen).
Op de server waar ik momenteel op werkt is dat nog NIET geinstalleerd, ik ben morgen vrij, dus zal het maandag installeren. Maar thuis heb ik het wel op de server staan, dus wou daar een beetje gaan proberen! Dus wie weet er een link waar duidelijk wordt uitgelegt hoe ik:
code:
1
2
3
4
Acces97 DB --> Excel/Word --> Hidden frame --> Printer
&
Excel upload --> Acces97 DB --> HTML-pagina
             [_________]    [__________] Dit lukt me al!