Naar aanleiding van een vorig topic heb ik een inkoopactie opgezet t.b.v. profesionele gatzagen.
Voor voorbeeld en gangbare maten zie:
http://www.deheul.com/artikelgegevens.asp?nummer=248
Gatzagen en houder zijn compatibel met gatzaagsystemen van o.a.: Bosch, Phantom, Sandvik, Wurth etc. (16 mm schroefdraad met twee borggaatjes)
Je hebt in ieder geval ten alle tijde een universele gatzaaghouder nodig waar je de diverse maten zagen op kan monteren. Door de zetting van de zaagtanden dien je bij voorkeur een zaag te nemen die een maatje kleiner is als je fan. Resultaat is een perfect rond gat wat bijna geen afwerking benodigd, ik heb zelf perfecte resultaten bereikt in aluminium en lexan.
Voor een 80 mm fan kun je het beste een zaag van 76 mm nemen, 92 mm fan: zaag 89 mm, 120 mm fan: zaag 114 mm.
Prijzen:
Gatzaaghouder: 14.95
Zaag 57mm: 9.25
Zaag 76mm: 10.75
Zaag 89mm: 12.80
Zaag 114mm: 22.45
Andere maten op aanvraag mogelijk.
Prijzen in Euro's incl BTW, excl verzending.
Verzendkosten:
Binnen NL: 3.75 tot 1 Kg, 4.65 voor 1 tot 3 Kg.
Belgie: 5.50 tot 1 Kg, 6.50 voor 1 tot 3 Kg.
Verzending via Nederlandse Pakket Dienst (in de regel binnen 24 uur).
Wil je bestellen, plaats dan hier een reply en mail me dan op kingofswingfan@hotmail.com en ik neem contact met je op.
Voor voorbeeld en gangbare maten zie:
http://www.deheul.com/artikelgegevens.asp?nummer=248
Gatzagen en houder zijn compatibel met gatzaagsystemen van o.a.: Bosch, Phantom, Sandvik, Wurth etc. (16 mm schroefdraad met twee borggaatjes)
Je hebt in ieder geval ten alle tijde een universele gatzaaghouder nodig waar je de diverse maten zagen op kan monteren. Door de zetting van de zaagtanden dien je bij voorkeur een zaag te nemen die een maatje kleiner is als je fan. Resultaat is een perfect rond gat wat bijna geen afwerking benodigd, ik heb zelf perfecte resultaten bereikt in aluminium en lexan.
Voor een 80 mm fan kun je het beste een zaag van 76 mm nemen, 92 mm fan: zaag 89 mm, 120 mm fan: zaag 114 mm.
Prijzen:
Gatzaaghouder: 14.95
Zaag 57mm: 9.25
Zaag 76mm: 10.75
Zaag 89mm: 12.80
Zaag 114mm: 22.45
Andere maten op aanvraag mogelijk.
Prijzen in Euro's incl BTW, excl verzending.
Verzendkosten:
Binnen NL: 3.75 tot 1 Kg, 4.65 voor 1 tot 3 Kg.
Belgie: 5.50 tot 1 Kg, 6.50 voor 1 tot 3 Kg.
Verzending via Nederlandse Pakket Dienst (in de regel binnen 24 uur).
Wil je bestellen, plaats dan hier een reply en mail me dan op kingofswingfan@hotmail.com en ik neem contact met je op.