Toon posts:

PII boote nie meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey gasten,
Ik had op mijn pc toen nog met proc. pII een celly 500 erop gedaan eerst boote ie nie en toen heb ik een biosflash erop gedaan en toen boote hij wel hij liep eerst al nie zo floeiens met celly 500 dus d8 ik laat ik meer ram erin pleuren nau gedaan hij deed wat beter. maar hij werd opeens heel wat slechter hij start nu soms nie eens winamp op en msn blijft ok al de heletijd stuck |:(
dus probeerde ik mijn PII er weer in te pleure en hij boote nie
wete jullie wat het probleem is? PLZ help :?

Verwijderd

begin eens met meer punten/hoofletters/komma's/etc.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 11:57 schreef jamyvv het volgende:
Hey gasten,
Ik had op mijn pc toen nog met proc. pII een celly 500 erop gedaan eerst boote ie nie en toen heb ik een biosflash erop gedaan en toen boote hij wel hij liep eerst al nie zo floeiens met celly 500 dus d8 ik laat ik meer ram erin pleuren nau gedaan hij deed wat beter. maar hij werd opeens heel wat slechter hij start nu soms nie eens winamp op en msn blijft ok al de heletijd stuck |:(
dus probeerde ik mijn PII er weer in te pleure en hij boote nie
wete jullie wat het probleem is? PLZ help :?
ik ben vergete te zegge dat mijn pII 300 mhz is

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 11:59 schreef schaapie het volgende:
K zal het volgende x doen maar weet je het?

Verwijderd

Probeer eens windowsXP er op te knallen (clean install), kijken wat ie dan doet... het lijkt me niet dat msn slecht loopt omdat je proc niet goed werkt....

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 12:01 schreef schaapie het volgende:
Probeer eens windowsXP er op te knallen (clean install), kijken wat ie dan doet... het lijkt me niet dat msn slecht loopt omdat je proc niet goed werkt....
nee dat denk ik ook nie maar toch winamp wel.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Crosspost :(

[topic=439051/1/50]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

heb je wel je fsb terug gezet?
pII 300 is gloof ik 100mhz fsb
en een celeron 500mhz is 66mhz fsb..
anders zou het wel een nette overclock zijn :) maar dat zou ook je instabiliteit verklaren :)

verder wat voor convertor gebruik je? Die dingen zijn nog wel eens flink brak...het helpt als je een degelijke asus gebruikt.

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 20:21
Bullshit :)

Een PII-300 loopt ook op 66mhz, pas vanaf de 350 issie 100. Dus daar zal het neit aan liggen... Is je software brak? Heb je die opnieuw geinstalleerd al eens? zo niet, doe dat. Zo wel, trek die ram er eens uit die je erbij heb gezet en kijk wattie dan doet, kan ook geheugenprobleem zijn. Stel je geheugen even wat langzamer in in je bios en kijk wat er gebeurd.

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 11:59 schreef schaapie het volgende:
idd mee eens is zo lastig te lezen |:(
Pagina: 1