Toon posts:

stadsplattegrond

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek voor alphen aan den rijn een interactieve stadsplattegrond, eentje waarmee je helemaal kan inzoomen op straat. (is namelijk voor school)...

Nou heb ik zelf wel: De Nationale Telefoongids en de CD-foon gids, maar het moet eigenlijk zoiets op het internet zijn.

Wie weet er een goeie. (het hoefd alleen maar van Alphen en omgeving. Het is voor het maken van een paar opdrachten).

Verwijderd

Misschien is http;//www.lokatienet.nl iets voor je.
(evt. de oude versie, die is wel wat mooier, zie je de vormen van huizen enzo ook nog)

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als de resolutie van bovenstaande sites niet genoeg zal je toch bij een betaalde site, of bij een CD terechtkomen. Of die ook op het web bestaan weet ik eigenlijk niet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
kan de nieuwe NS site dat niet :?

De NS-reisplanner-cd kan het iig wel :)

Verwijderd

Topicstarter
ok.. fff voor de duidelijkheid...

het gaat er dus om dat ik FULL SCREEN (al dan niet in een venster), een plattegrond zie...

Dus niet in een hokje van 150 * 200 pixels...,maar zo groot als me browser op dat moment is.
Pagina: 1