Toon posts:

Tv out

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een GeForce 2 met tv-out. Het probleem is dat ik bij de beeldscherminstellingen geen kloon meer kan aanvinken (hij is lichtgrijs). Wanneer ik op "monitordetectie op de secondaire aansluiting forceren" klik dan kan het wel, maar geeft hij bij beeldscherm twee een analoge monitor aan. Ik kan dit niet aanpassen naat een Pal-B beeldscherm. Ik heb zojuist de nieuwste Nvidia drivers voor XP geinstalleerd, maar dit bracht geen resultaat. Weet iemand of dit een probleem is "in" de computer of een "kabel/ aansluitingen" probleem en wat ik hieraan kan doen?

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

andere drivers

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Topicstarter
Maar welke dan, ik heb nu van de NVidia.com site de Detonator XP driver gedownload. Deze lijkt me toch je juiste....

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

tis weer een tijdje geleden maar bij werkte ook niet alle drivers mbt tv-out. Je moett die hebben die bij jou werkt, grote kans dat de whql-drivers werken.
Je kan ook gaan kijken op de website van de fabrikant van jouw videokaart, die daar staat zou moeten werken.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Misschien heb je aan dit topic iets => [topic=312254/1/50]

Suc6

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Op donderdag 14 maart 2002 12:26 schreef RAJH het volgende:
Misschien heb je aan dit topic iets => [topic=312254/1/50]

Suc6
Jammer alleen dat het niet echt een FAQ is.
Er stan wel wat nuttige posts in maar de meeste reacties zijn "Ik heb een probleem, wat doe ik er aan?"
Ik heb een soort gelijk probleem met mijn videokaart en heb al alle topics over tv out doorgenomen maar en oplossing heb ik nog niet gevonden.

Niet?
[Specs]

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op donderdag 14 maart 2002 11:48 schreef jasperdejong het volgende:
Ik heb een GeForce 2 met tv-out. Het probleem is dat ik bij de beeldscherminstellingen geen kloon meer kan aanvinken (hij is lichtgrijs). Wanneer ik op "monitordetectie op de secondaire aansluiting forceren" klik dan kan het wel, maar geeft hij bij beeldscherm twee een analoge monitor aan. Ik kan dit niet aanpassen naat een Pal-B beeldscherm. Ik heb zojuist de nieuwste Nvidia drivers voor XP geinstalleerd, maar dit bracht geen resultaat. Weet iemand of dit een probleem is "in" de computer of een "kabel/ aansluitingen" probleem en wat ik hieraan kan doen?
Werkt TVTool wel?
Heb je ook een bepaald merk videokaart?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bij TV tool die optie scan uitvoer voor Y/C dan gebeurt er niets. Wil dat zeggen dat hij tv niet detecteert en dat er dus een probleem is met kabel/ tv toestel?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=8]

Misschien dat Sint je topic alsnog sluit ;)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 12:54 schreef jasperdejong het volgende:
Als ik bij TV tool die optie scan uitvoer voor Y/C dan gebeurt er niets. Wil dat zeggen dat hij tv niet detecteert en dat er dus een probleem is met kabel/ tv toestel?
Staat je tv op dat moment goed in connectie en hij staat aan ?

Verwijderd

Topicstarter
Zie net dat van mijn SVHS stekkertje een pinnetje mist. Denk dat dat er wel iets mee te maken kan hebben. Als ik het goed heb moet ik de kabel "om kunnen draaien", aangezien niet alle pinnetjes gebruikt worden als het signaal maar één kant op gaat. Is dit juist, want ik heb geen zin op de hele kabel los te halen, heb hem onlangs nog mooi weggewerkt.

Verwijderd

[topic=312254/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.