Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Mja, kun je toch schatten?
Meet ff zo'n frontje op (zijn allemaal dezelfde) en je kan de maten aardig schatten denk ik. is 5 1/4 inch als ik mij niet vergis... dus 2.54cm*5.25=±13.5cm breed, hoogte 4cm ofzo (heb hier geen lineaal liggen, anders had ik het voor je opgemeten)
Meet ff zo'n frontje op (zijn allemaal dezelfde) en je kan de maten aardig schatten denk ik. is 5 1/4 inch als ik mij niet vergis... dus 2.54cm*5.25=±13.5cm breed, hoogte 4cm ofzo (heb hier geen lineaal liggen, anders had ik het voor je opgemeten)
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
de breedte en de hoogte zijn niet echt het probleem het gaat om de diepte als de lcd er strax achterzit dan moet ie nog wel dicht willen
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Ah, sorry, verkeerd begrepen
. Dan weet ik het ook niet. Hoewel er mensen zijn die er een fanbus achter hebben gemonteerd met knoppen die naar buiten steken, dus ik neem aan dat je redelijk de ruimte hebt...
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
breedte = 20cm
hoogte = ongeveer 32cm
diepte = 1,8cm - 2cm
hoogte = ongeveer 32cm
diepte = 1,8cm - 2cm
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
dus ik heb waarschijnlijk wel 2,5 cm over van de voorkant van het deurtje tot de 5 1/4" bays
Pagina: 1