• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-03 22:23
Wie heeft er ervaring met de Toshiba 2GB HD in PCMCIA formaat (MK2001MPL) in/op een Ipaq 3630?

Het lijkt mij wel een mooie manier van veel data in 1 keer opslaan, ik zet dat ding in m'n laptop gooi er een Divx of een berg MP3's op en dan weer in m'n Ipaq.

Wat denken jullei een PCMCIA Expansion pack en zo 2GB hd of een CF Expansion pack en losse CF memory o.i.d?

Wat zijn jullie meningen over deze exp. pack?
http://www.ssdonline.com/detail_page.cfm?productid=249709%2DB21&cfid=2532784&cftoken=73123312

Verwijderd

Het kan heel goed, maar hou er wel rekening mee een PCMCIA expension pack erg groot is (je iPaq wordt echt lomp). Daarbij kost ie ook nog iets van € 150,- en de toshiba hdd is ook niet goedkoop. Voordeel is wel dat de PCMCIA pack een extra batterij heeft.

Ik heb zelf een iPaq 3630 icm een Silver Slider ($ 54,95, kleine cf module, zie pdamotion.com) en een IBM MicroDrive 1GB (€ 185 tweedehands). De microdrive bekort de levensduur van de iPaq zeker, maar ik kan er wel mee leven. Voor 1GB aan opslag is deze combinatie erg compact.

• jjbstolk
Ik heb zelf een iPaq 3630 icm een Silver Slider ($ 54,95, kleine cf module, zie pdamotion.com) en een IBM MicroDrive 1GB (€ 185 tweedehands). De microdrive bekort de levensduur van de iPaq zeker, maar ik kan er wel mee leven. Voor 1GB aan opslag is deze combinatie erg compact.
Eeen microdive kan gewoon dus in zo'n SilverSlider/CF exp. pack? Microdrive is een andere naam voor Compaq Flash ofzo?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 11:45
Op donderdag 14 maart 2002 16:05 schreef jjbstolk het volgende:

[..]

Eeen microdive kan gewoon dus in zo'n SilverSlider/CF exp. pack? Microdrive is een andere naam voor Compaq Flash ofzo?
Nee, microdrive is van ibm het is een HD van 1gb in compact flash formaat. hij is comaptible met type II compact flash alleen gebruikt hij wat MEER energie.

• jjbstolk
Op donderdag 14 maart 2002 18:14 schreef PROnline het volgende:

[..]

Nee, microdrive is van ibm het is een HD van 1gb in compact flash formaat. hij is comaptible met type II compact flash alleen gebruikt hij wat MEER energie.
Ok, tnx