Toon posts:

Waar slaat dit op?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend wil zich registreren bij GoT. Hij heeft een email adres bij hotmail. Nou klikt hij netjes op registreren, vult alle veldjes in en klikt op versturen. Krijgt hij een melding:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Code #32

Het email adres dat je hebt ingevoerd is van een gratis email dienst. Helaas kunnen we deze emailadressen niet toestaan. Probeer het nog een keer met bv. het emailadres van je provider.[/quote]Welk doel heiligt dit?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat je geen @hotmail.com enzo mag gebruiken...

BTW: volgende keer graag niet crossposten.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Dat je nu geen @hotmail.com meer mag gebruiken zie ik ook wel. maar waarom? volgens mij hebben de meeste mensen een email adres bij een gratis dienst. waarom is dat verboden? wat word de volgende stap, tweakersoeten een eigen domein hebben anders mogen ze niet registreren?

En wat dat crossposten betreft, bij het moddereter forum zei men dat ik hier maar verder moest gaan.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

anders gaan mensen onder een hotmail account lopen spammen etc.. dat willen ze niet.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Dat crossposten heeft ie gedaan op (oa) mijn advies, hij had hem eerst op het modforum geplaatst en daar hoorde hij niet.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Kan gebeuren...

Hotmail is inderdaad op de banlist gezet, evenals Yahoo en dergelijke.
Het is in het verleden te vaak voorgekomen dat mensen het nodig vonden om het hele forum op stelten te zetten onder een valse nick, met misbruik van een Hotmailadres.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Je kunt je niet registreren met een gratis mailadres, maar je kunt het mailadres waarmee je hebt geregistreerd wel veranderen naar bijv. een hotmailaccount in je profiel.
Pagina: 1