PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Use the SEARCH Tonton, use the SEARCH...
offtopic/
starwars..;)
/offtopic
offtopic/
starwars..;)
/offtopic
Ik heb zelf een Iyama vision master pro 400
En die doet het geweldig !!
Strak beeld en beste uit de test (ooit).
Die draden zie je op een gegeven moment niet vooral niet als je een desktop hebt met een donder uiterlijk.
Succes
En die doet het geweldig !!
Strak beeld en beste uit de test (ooit).
Die draden zie je op een gegeven moment niet vooral niet als je een desktop hebt met een donder uiterlijk.
Succes
Ik heb laaste de Iiyama VM Pro 411 (A705 MT) gekocht, te koop voor ongeveer Fl 750,-, heeft dezelfde beeldbuis als de veelbesproken en geprezen VM Pro 410, kan alleen net iets minder hoge refreshrates aan, maar is dus wel een stuk goedkoper.
In mijn ogen de beste prijs/kwaliteit 17" flatscreen die op dit moment te krijgen is.
In mijn ogen de beste prijs/kwaliteit 17" flatscreen die op dit moment te krijgen is.
In ieder geval altijd zelf kijken naar een monitor, niet zomaar op advies van anderen afgaan, je moet er nog lange tijd tegenaan kijken dus gewoon in de winkel gaan kijken.
Liefst zelfs het exemplaar bekijken wat je koopt, vooral bij lcd-schermen.
Liefst zelfs het exemplaar bekijken wat je koopt, vooral bij lcd-schermen.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Philips BRILLIANCE 107 is better ...!!! Suc6
Gr.
Gr.
Ik heb zelf de IIyama S700JT1, en hij is goed, maar ik ken zelf iemand en die heeft de CTX PR705, en die is wel met platte beeldbuis, en dat vind ik erg belangrijk, ik heb deze vissekom nu een half jaar, en ben er tevreden over, maar ik wil toch wel een andere...
Ook kan deze bolle monitor tot max 1024 x 768...
Ook kan deze bolle monitor tot max 1024 x 768...
Don't You stare there, Operate!
'k heb net een IIyama 17" A702HT VM Pro 410 gehaald
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Pagina: 1