Voor mijn stage moet ik een Access database inzien die al een tijdje geleden gemaakt is...
Het probleem is dat ik m niet kan openen,
want, zo schijnt, ik heb geen permission als user zijnde erin te komen
ik krijg de volgende melding:
Hieruit maak ik op dat de database eerst geopend moet worden door iemand met toegang, om mij vervolgens daarbinnen toegang te geven
Probleem is alleen dat de laatste persoon die hiermee wist te werken ook een stagiair was die inmiddels al een jaar weg is hier
Weet er iemand een manier om er toch in te komen?
Het probleem is dat ik m niet kan openen,
want, zo schijnt, ik heb geen permission als user zijnde erin te komen
ik krijg de volgende melding:
</li>The current user account doesn't have permission to convert or enable this database
To convert or enable a database, ensure the following:
• You must join the workgroup that defines the user accounts used to access the database
• Your user account must have Open/Run and Open Exclusive permissions for the database object
• Your user account must have Modify Design or Administer permissions for all tables in the database, or it must be the owner of all tables in the database
• Your user account must have Read Design permission for all objects in the database<li>Request that other users close the database
Hieruit maak ik op dat de database eerst geopend moet worden door iemand met toegang, om mij vervolgens daarbinnen toegang te geven
Probleem is alleen dat de laatste persoon die hiermee wist te werken ook een stagiair was die inmiddels al een jaar weg is hier
Weet er iemand een manier om er toch in te komen?
Leeg - Sinds 20180907