Hey,
ik heb een vraagje omtrent een pad verwijzing:
Gebruikers in ons netwerk maken een verbinding via een Terminal Server en krijgen zo de applicaties aangeboden, zo ook Internet Explorer 5.5 SP2.
Wij willen graag als standaard download directory dat dit hun home drive h:\ is.
Nu heb ik uitgevonden wanneer je onder deze key een string value toevoegd met Download Directory =h:\ dan werkt het.
Echter is dat slechts voor de huidige gebruiker.
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer]
"Download Directory"="h:\\"
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
Want elke keer als een andere user inlogt op de terminal server krijgt hij een nieuwe current user. Waarschijnlijk is dit een kopie ergens van. Maar ja, waarvan ?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
CJ
ik heb een vraagje omtrent een pad verwijzing:
Gebruikers in ons netwerk maken een verbinding via een Terminal Server en krijgen zo de applicaties aangeboden, zo ook Internet Explorer 5.5 SP2.
Wij willen graag als standaard download directory dat dit hun home drive h:\ is.
Nu heb ik uitgevonden wanneer je onder deze key een string value toevoegd met Download Directory =h:\ dan werkt het.
Echter is dat slechts voor de huidige gebruiker.
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer]
"Download Directory"="h:\\"
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
Want elke keer als een andere user inlogt op de terminal server krijgt hij een nieuwe current user. Waarschijnlijk is dit een kopie ergens van. Maar ja, waarvan ?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
CJ