ZON Internet... password wrong? Yo!?

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Oke, nu ben ik mijn rails kwijt.
Gister belde ik (18:00) in op ZON analoog internet. Alles goed, mail weg en mail binnen... klaar!

's Avonds bel ik nogeens in. Er wordt me gemeldt dat mijn username/password combi niet op het netwerk voorkomt... en dat blijft zo als ik het nog eens probeer. Ze zijn wel goed.

Ik inbellen op oud accountje van WISH. Ik krijg verbinding en als ik mijn mail verstuur, wat eerst niet wil, en later wel, krijg ik een mailtje terug "onbestelbaar". Nou ja zeg?!

Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

d'r kan zoveel fout zijn....

als jij niets gedaan heb met je inet-instellingen, je pw/user combi opnieuw zonder typo's en met caps-lock in de goede stand heb in getypt....

en het werkt dan nog niet... wordt het misschien tijd om of ff geduld te hebben, zodat een eventuele storing bijn zonnet opgelost is of anders de helpdesk te bellen....

ik weet het 't zijn open deuren... maar je geeft ook erg 'veel' info... oh ja, ook al via wish op de zonnet status pagina gekeken wat daar staat/stond?

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• iAR
  • Niet online
ik begrijp dat er veel fout kan zijn, maar goed niet geschoten is altijd mis...

status pagina van zon... euhm, tja daar staat inderdaad dat er problemen kunnen onstaan met inbelinternet (fouten 691 of 645, welke zijn dat)... maar goed dinsdag had ik het ook één keer...

oops, zie net dat dinsdag ook problemen gaf... sorry!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Mijn ouders hadden exact hetzelfde probleem.. en meer dan eens met Zonnet. Daarom wachten ze nu met veel genoegen op de dikke enveloppe van Demon :) Tis dus duidelijk GEEN user probleem maar er loopt iets bij Zonnet goed spaak.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
omdat @home een paar dagen platlag van de week, gebruikte ik ook weer zonnet. En idd, 'k kreeg ERg vaak de melding dat het name/pass verkeerd was |:(

maar dan werkt het 5 min later weer wel gewoon... :D

• Sike
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 12:55

Sike

Simply$ike | Nachtvlinder

Was inderdaad een inbelstoring.
De afgelopen drie dagen zelfs. Erg vreemd probleem alsof er opeens teveel gebruikers zijn die inbellen terwijl ZON daarvoor nog nooit probllemen mee heeft gehad.

Ik vermoed dat er bij de KPN wat mis gaat :)

snachts werkt alles beter .....

Verwijderd

Ben ik dus in ieder geval niet de enige die dit probleem had 8-)

• iAR
  • Niet online
ZON is de laatste tijd wel erg irritant...
waardeloze inbel verbindingen, problemen met mail... :(

giser was ik ook weer (te) lang bezig met inbellen! :(

Verwijderd

Ik inbellen op oud accountje van WISH. Ik krijg verbinding en als ik mijn mail verstuur, wat eerst niet wil, en later wel, krijg ik een mailtje terug "onbestelbaar". Nou ja zeg?!

Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

om meel te versturen met een provider moet je ook verbinding hebben met dezelfde provider, mail server is namelijk geen open relay server...... oplossing als je met wish inbelt, ff de uitgaande meelserver van wish invullen, smtp.wish.nl mayb......
Pagina: 1