wireless wil niet in infrastructure mode

Pagina: 1
Acties:

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
1xNetgear MR314 kabelrouter incl, wireless accespoint
1xNetgear MA401 wirelss pcmcia card

Ik heb alles prima werkend gehad in infrastructure mode. Na 4 maanden gebruik, kreeg ik geen verbinding meer met het access point. pc card opgestuurd en een nieuwe ontvangen van Netgear (binnen 10 werkdagen). Maar met de nieuwe kaart hetzelfde probleem: Het lampje blijft knipperen. dat betekent dat ie aan het scannen is naar een access point.
In het access point zie ik dat er wel via dhcp een ip adres is uitgedeeld aan de laptop.
Als ik de kaart in adhoc mode zet, en handmatig ip configureer werkt het wel :?
Ik vraag me af of er nu nog steeds iets kapot is, of dat een config corrupt is. Het access point heb ik al gereset, firmware ge-update en opnieuw geconfigged.

Iemand ideetjes?

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 18:10
Is het niet de configuratie van je kaartje wat gebeurt er als je het kaartje in een andere pc stopt want ik nam aan dat je meerdere kaartjes had ??

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 18:10
Op donderdag 14 maart 2002 08:51 schreef raymonvdm het volgende:
Is het niet de configuratie van je kaartje wat gebeurt er als je het kaartje in een andere pc stopt want ik nam aan dat je meerdere kaartjes had ??
Oh sorry ik heb het verkeerd gelezen...

Heb je de drivers van die kaart al een keer opnieuw geinstalleerd is het niks te vinden in de faq van je leverancier..

Wat gebeurt er als je het met een laptop van iemand anders ff probeert ??

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
bij de vorige (kapotte?) kaart heb ik het ook in een andere laptop en met een verse win2k installatie op dezelfde laptop geprobeerd.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

test

Verwijderd

Je moet het volgende eens proberen. De stroom van de accespoint eruit halen. en dan weer opnieuw erin doen. Dan word de configuratie gereset. stroom eruit trekken wanneer je pc kaart aan het scannen is. Werkt bij mijn repotek ook.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
bij mij werkt deze router + orrinoco kaartjes prima...

Ik laat hem niet "scannen" naar een netwerk, maar gewoon alle gegevens zoals IP, WEp info etc gewoon handmatig invoeren..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
Op dinsdag 18 juni 2002 20:31 schreef Radeon het volgende:
Je moet het volgende eens proberen. De stroom van de accespoint eruit halen. en dan weer opnieuw erin doen. Dan word de configuratie gereset. stroom eruit trekken wanneer je pc kaart aan het scannen is. Werkt bij mijn repotek ook.
dat heeft ie toch allang gedaan |:(
Pagina: 1