“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Verwijderd
Rooie kwallen
Wat hebben die met regenwoud en apen te maken? 
Maarreh...als er geen teamstats zijn, wat is dan het nut van het project
Maarreh...als er geen teamstats zijn, wat is dan het nut van het project
Ik heb nog geen teamstats gevonden.
Misschien dat die er wel zijn, of dat ze in de toekomst nog komen.
In ieder geval blijf ik deze link even volgen zodat we niet nog een keer zo'n inhaalrace hoeven te doen als bij Ecologyfund.
(wel leuk trouwens zo'n inhaalrace
)
Misschien dat die er wel zijn, of dat ze in de toekomst nog komen.
In ieder geval blijf ik deze link even volgen zodat we niet nog een keer zo'n inhaalrace hoeven te doen als bij Ecologyfund.
(wel leuk trouwens zo'n inhaalrace
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Verwijderd
Je kan het ook anders bekijken...als je elke dag 20 sites af moet klikken dan vergeet je 't niet zomaar hoorOp donderdag 14 maart 2002 12:48 schreef Toranaga het volgende:
Ik vergeet nu al es bij eco te klikken laat staan dat ik 2 sites moet onthouden.
Femme zo ook zoiets moeten doen, nou dan worden er elke dag wel bossen geplant, als we mogen klikken op GoT
Verwijderd
Rooie-kwallensoep geven aan apen in het regenwoudOp donderdag 14 maart 2002 07:56 schreef Silk_dude het volgende:
Rooie kwallenWat hebben die met regenwoud en apen te maken?
Maarreh...als er geen teamstats zijn, wat is dan het nut van het project![]()
Applaus voor Silk_dude, de oplettende GoT-terOp donderdag 14 maart 2002 15:44 schreef Silk_dude het volgende:
Zou je niet eerst ff je klikjes afmaken![]()
Ik zag alleen die banner
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ja die banner, daar ik het ook van.
Vanmorgen zag ik dat ding voor het eerst, dus ff klikken.
Op mijn vraag of jellyfish.com ook het vormen van teams ondersteunt/gaat ondersteunen, kreeg ik daarnet dit antwoord:
Vanmorgen zag ik dat ding voor het eerst, dus ff klikken.
Op mijn vraag of jellyfish.com ook het vormen van teams ondersteunt/gaat ondersteunen, kreeg ik daarnet dit antwoord:
We houden u op de hoogte.Hi Rob,
Thank you for contacting Redjellyfish.com! Thank you for your great idea as well! I will certainly look into if we would be able to do something like this or not.
Thanks again for your valuable feedback!
Best wishes,
Jason Trout
Redjellyfish.com
Zal ik daar dan ook alvast beginnen met klikken of niet?
Eerst maar ff op ECO klikken.
Eerst maar ff op ECO klikken.
Juist
Verwijderd
Eej nie spotten met de CrazyCows eej!Op donderdag 14 maart 2002 16:03 schreef Marble het volgende:
als jij dan morgen eindelijk eens met je team op #1 daily staat
Verwijderd
grmbl...mopper...grrrrmbl....#@$%$#$%%@!!!....Op donderdag 14 maart 2002 16:03 schreef Marble het volgende:
als jij dan morgen eindelijk eens met je team op #1 daily staat

Just you wait! We hebben nog een dag
Pagina: 1