Rebuilding knowledge database
Verwijderd
Heb je al die figuren al afgemaakt, ik ga uit van wel anders kun je waarschijnlijk niet rustig op die balken staan rammen!!
Dus iedereen afmaken, zelf dan ook in het water jumpen en voila je word een duivelse dude die meer krachten heeft en hoger kan springen! hint hint
Ps: als het filmpje is afgelopen, spring dan weer in het water om je health te vullen, dit gaat niet tot het einde door daarvoor moet je nog even naast die slang (daarboven dus) in het water springen voor de rest van je health! succes
Dus iedereen afmaken, zelf dan ook in het water jumpen en voila je word een duivelse dude die meer krachten heeft en hoger kan springen! hint hint
Ps: als het filmpje is afgelopen, spring dan weer in het water om je health te vullen, dit gaat niet tot het einde door daarvoor moet je nog even naast die slang (daarboven dus) in het water springen voor de rest van je health! succes
Yea-haw!Op donderdag 14 maart 2002 03:18 schreef didaaf het volgende:
mercedes commercial Spiiikeeeey Doe maar lekker lagge!!!
.... Ik weet het ook niet
Hmm , keb het geprobeerd, maareh
1. hoe krijg ik iedereen dood als ze er telkens weer bijkomen ???
2. welk water ik ook inspring, ook daar ga ik dood aan.
1. hoe krijg ik iedereen dood als ze er telkens weer bijkomen ???
2. welk water ik ook inspring, ook daar ga ik dood aan.
Iedereen vond Rune zo cool. Bv beter dat Severance blade of darkness, nou ik heb het er na 3 levels af gegooid. Al dat paars en groen en die Stomme slijmplanten en gargoiles of whatever. rune vind ik zwaar overschat.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
in het begin suckt ie idd. maar als je bij de normale mensen kom dan begint het pas leuk te worden..Op woensdag 20 maart 2002 10:52 schreef Dinictus het volgende:
Iedereen vond Rune zo cool. Bv beter dat Severance blade of darkness, nou ik heb het er na 3 levels af gegooid. Al dat paars en groen en die Stomme slijmplanten en gargoiles of whatever. rune vind ik zwaar overschat.
dus...
(beetje off-topic)Op woensdag 20 maart 2002 11:31 schreef VeldKoe het volgende:
LOL cool dat lego sex op je HP pepper
uhmm.. maaruh staat dat er nog op dan?
.. mja dat zal dan wel
dus...
Ik weet nu wel een beetje hoe het moet.
Maar als er staat :then kill each DISHONORED before it can jump into the Loki blood
en daarna
Once you?ve killed enough DISHONORED
ja, ik weet niet hoeveel ik er moet slopen en aangezien het er geloof ik oneindig veel zijn ga ik vanzelf een keer dood.
Maar als er staat :then kill each DISHONORED before it can jump into the Loki blood
en daarna
ja, ik weet niet hoeveel ik er moet slopen en aangezien het er geloof ik oneindig veel zijn ga ik vanzelf een keer dood.
Verwijderd
??????? Die link werkt ineens niet meer??????Op woensdag 20 maart 2002 15:53 schreef uppie83 het volgende:
Ik weet nu wel een beetje hoe het moet.
en daarna
Maar uh, ik begrijp hier uit dat je nog bij die spiegel bent!? Loop die "kamer" in, en sla meteen die spiegel kapoet, dan hoef je maar 2 van die demons te killen oid! Voordat je dan naar de "kamer" met die slang loopt, zorg dat je health full is want je zult het nodig hebben! hakse
Dinictus: Het begin is idd. nogal zaai, je moet echt even door de zure appel heen bijten, dan word het spel zeker de moeite waard!!!
Nee ik ben in The Trickster?s Chamber.
Net nadat je the Rune of Health heb gepakt kom je in een grote kamer waar je al eerder ben geweest, alleen nu is de deur recht voor je wel open. Als je daar in loopt dan komt daar zo'n groot gevaarte met een megaaxe om me te slopen wat hem altijd aardig lukt (maar niet goed genoeg
) tevens zitten daar ook zombies (die gasten die je moet onthoofden)die in het water jumpen om der als sterkere zombies uit te komen.
Aan de andere kant van de kamer zijn er stalen balken die overdwars zitten en die ik niet doorgechopt krijg en er tussendoor gaat ook niet. Achter de balken zit Loki (geloof dat die god in die slang zo heet)
Maar ik kom niet voorbij die balken en aangezien er oneindig veel zombies komen ga ik vanzelf een keer liggen
. Wie helpt mij ??? (Zelfs die walkthrough is vaag)
Net nadat je the Rune of Health heb gepakt kom je in een grote kamer waar je al eerder ben geweest, alleen nu is de deur recht voor je wel open. Als je daar in loopt dan komt daar zo'n groot gevaarte met een megaaxe om me te slopen wat hem altijd aardig lukt (maar niet goed genoeg
Aan de andere kant van de kamer zijn er stalen balken die overdwars zitten en die ik niet doorgechopt krijg en er tussendoor gaat ook niet. Achter de balken zit Loki (geloof dat die god in die slang zo heet)
Maar ik kom niet voorbij die balken en aangezien er oneindig veel zombies komen ga ik vanzelf een keer liggen
Pagina: 1