[linux] Instalatie hangt bij partition check...

Pagina: 1
Acties:

• Blubber
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als ik linux wil installeren blijft hij steeds hangen tijdens het booten, bij de partition check. Hij geeft dan een overzichtje van alle partities zoals:
hda: hda1 hda2 hda3

Maar daarna gaat hij niet verder. Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen. Ik heb het met RedHat 7.2 en SuSE 7.2 geprobeerd, allebei hetzelfde.

Verwijderd

Staat er iets belangrijks op die partities?! Nee?! Probeer dan eens de partities te verwijderen vanaf een bootdisk en laat het installatieprogramma die dingen maar aanmaken (of doe het zelf met het installatieprogramma) :P

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Na de partities op je HD gaat hij naar je diskettedrive kijken. Weet je zeker dat die goed is aangesloten? Hij zou daar namelijk ook op kunnen crashen.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Blubber
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 16:14 schreef odysseus het volgende:
Na de partities op je HD gaat hij naar je diskettedrive kijken. Weet je zeker dat die goed is aangesloten? Hij zou daar namelijk ook op kunnen crashen.
die is helemaal niet aangesloten :)

• ArthurBorsboom
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 16:29
Staat die floppy-drive dan ook uitgeschakeld in je BIOS?

Zoniet, dan probeert het installatieprogramma bijna 5 minuten lang het diskettestation aan te spreken... :Z

Plannen is voor loosers

Verwijderd

[#$@&^@# :X removed]

• Blubber
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 17:12 schreef ArthurBorsboom het volgende:
Staat die floppy-drive dan ook uitgeschakeld in je BIOS?

Zoniet, dan probeert het installatieprogramma bijna 5 minuten lang het diskettestation aan te spreken... :Z
Ik heb hem aangezet en nu werkt het wel! Maar wat jij hier zegt klopt niet, want ik heb me compu de hele nacht aan laten staan, en hij heeft er de hele nacht stilgestaan :(
Pagina: 1