\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
XP Black theme geladen
Ik zie een verbandAlles werd compleet zwart...
Wat denk je van weer gewoon een ander theme aanzetten
Time to exit
Hoewel hij wel heel erg zwart, kan je hem niet op 1 of andere maniet op classic zetten
Of in veilige modus booten
Ik denk dat ie dat ook wil maar doordat alles nu zwart is kan ie dat niet weervinden..Op donderdag 14 maart 2002 00:53 schreef OProg het volgende:
Ik zie een verband
Wat denk je van weer gewoon een ander theme aanzetten
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
Winkey + ROp donderdag 14 maart 2002 00:55 schreef DaTLS het volgende:
Dat kan dus niet, alles is zwart, met stylesXP was het wel mooi, dus ik denk test het uit maar met de windows Theme Engine is het niet echt perfect
net stop themes intikken
DR = goed
* OProg is Papagaai
1 dingetje, ik verwacht dat net start themes die zooi weer in zwart terugkrijgen is...
dus in andere gebruiker gekeken welke toetsen ik moest rammen om Theme te veranderen
Had ik eerder kunnen bedenken
Maar iig iedereen bedankt
Verwijderd
Deleten? die van de standaard Admin accountOp donderdag 14 maart 2002 01:40 schreef jona het volgende:
je mikt op je startbutton, probeer het run commando te vinden (3de van onder) klik er op, type: command.com <enter> en dan alt-enter endan in dos je user profile deleten of renamen ofzo
Ik kon de Guest niet eens deleten
en nog een systeem account niet
Verwijderd
Je moet gewoon even onthouden waar je moet klikken. Als het goed is zie je de icons wel, dus ga rechtsklik-instellingen-goed zetten. Is wat lastig, maar het wil na een tijdje wel!
Verwijderd
Heb ik ook gehad!!!Op donderdag 14 maart 2002 09:09 schreef robh het volgende:
Heb het ook gehad. Style xp weggegooit en toen ging alles zwart.
Je moet gewoon even onthouden waar je moet klikken.
Als alles zwart is hoe/waar moet ik dan klikken als ik die eigenschappen van het scherm niet kan zien ?
right click
"pijtjes toets omhoog"
enter
[bent nu in de eigenscappen van beeldscherm]
toets 4 keer TAB
toets 3 keer "pijltjes toets naar rechts": ->
toets 2 keer TAB
toets 10 keer "pijltjes toets omhoog"
dat laatse zorgt er voor dat de "kleurencombinatie" absoluut zeker een andere waarde krijgt onder het tapblad "vormgeving".
Ik wou deze kerel bijzonder hartelijk bedanken!!!Verwijderd schreef op 22 juni 2002 @ 23:30:
[...]
Heb ik ook gehad!!!
Als alles zwart is hoe/waar moet ik dan klikken als ik die eigenschappen van het scherm niet kan zien ?
right click
"pijtjes toets omhoog"
enter
[bent nu in de eigenscappen van beeldscherm]
toets 4 keer TAB
toets 3 keer "pijltjes toets naar rechts": ->
toets 2 keer TAB
toets 10 keer "pijltjes toets omhoog"
dat laatse zorgt er voor dat de "kleurencombinatie" absoluut zeker een andere waarde krijgt onder het tapblad "vormgeving".
Ik had precies hetzelfde probleem als de topicstarter en via deze man is alles weer goed gekomen!
(Er liggen ondertussen 4 toetsenborden 4 muizen 2 monitoren op de grond om het weer aan de praat te krijgen)
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
* Thomix is blijijijij
Als je daarna links-onderin dat venster klikt, klik je op OK.
Dit topic was al bijna 2 jaar oud, en dan ga jij zo'n reply posten? Dit is hier niet echt gewenst @got... Zou je dit in het vervolg niet meer willen doen?
Dit topic is gesloten.
![]()