Toon posts:

Geen overeenstemming over PPPbesturingsprotocollen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een tijd de volgende foutmelding wanneer ik analoog inlog:

De verbindingspoging is mislukt omdat deze computer en de externe computer geen overeenstemming hebben bereikt over PPP besturingsprotocollen

Wachtwoord + inlognaam is goed. Hij heeft het onder de standaardinstellingen gewoon gedaan en ik heb alle protocollen weggegooid en weer geinstalleerd. Ik werk met win2000. Ik heb alles geprobeerd maar niks werkt en ik ben geen newbie. In andere forums en op support van microsoft kom ik geen stap verder mee. Wie geeft mij de gouden tip?

Verwijderd

de gouden tip:

bel je internet provider

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 03:38 schreef Kertje het volgende:
de gouden tip:

bel je internet provider
nog eentje:

neem een andere provider :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 04:09 schreef isdnsux het volgende:

[..]

nog eentje:

neem een andere provider :)
Neemt niks met de provider te maken. Ik heb er meerdere geprobeerd. Ik heb geen zin om 2 uur in de w8 te staan en afgedaan worden met een nieuwe windows 2000 installatie.
Aan dit advies heb ik niks

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 08:50 schreef paprika het volgende:

[..]

Neemt niks met de provider te maken. Ik heb er meerdere geprobeerd. Ik heb geen zin om 2 uur in de w8 te staan en afgedaan worden met een nieuwe windows 2000 installatie.
Aan dit advies heb ik niks
ja toch wel, ik heb nl ook een verbinding die niet leek te werken onder xp terwijl andere verbindingen wel werkte en het onder win98 ook werkte.... na heel veel uitproberen bleek het een of andere vage instelling te zijn (zoek op @work + xp + problemen in de search)

Verwijderd

Topicstarter
was het ook niet!!! Somebody help me!!
Op donderdag 14 maart 2002 09:40 schreef Kertje het volgende:

[..]

ja toch wel, ik heb nl ook een verbinding die niet leek te werken onder xp terwijl andere verbindingen wel werkte en het onder win98 ook werkte.... na heel veel uitproberen bleek het een of andere vage instelling te zijn (zoek op @work + xp + problemen in de search)

Verwijderd

Heb sinds kort een laptop mer w2000 en komt met dezelfde foutmelding. op de site van kpn staat dat je de externe toegang moet deinstalleren en vervolgens weer installeren.
En dat krijg ik niet voormekaar:'(
Wie weet hoe dat moet in w2000????
Pagina: 1