OK dan, heb eerst en vooral m'n budget aanzienlijk vergroot door ff niet aan m'n PC te upgraden (dan maar geen GF4) 
Het volgende is besteld :
- Climax Bullet 300 2x150W Amp (achterspeakers)
- Climax Bullet 400 2x200W Amp (woofer)
- JBL GTO502 13cm voorspeakers 30W rms
- Climax D-240 Basskist
- Beyma Pole Position 692 6"x9"
Dit weekend gaan we alles inbouwen, maar dus nog een paar laatste vraagjes alvorens daaraan te beginnen.
Wat betreft aansluiten van de amp, de voeding moet dus zonder pardon rechtstreeks van de accu komen, zover zit ik al
Ik heb 12mm² kabel voor de voeding, is dit voldoende voor de 2 Amp's (dus van accu naar de eerste, en vandaar naar tweede, parallel of coz)? Heeft de volgorde ook belang, is het bv. beter de 300W amp voor de 400W te hangen of omgekeerd?
De amps hebben beide een low-pass, what the hell moet ik hiermee?
Is dit iets voor die subwoofer ofzo?
Over de subwoofer gesproken, hoe sluit je zo'n ding aan?
Ik weet dat ik de uitgangen moet bridgen en ik weet ook hoe, maar buiten dat, is er iets van signaalregeling oid dat moet ingesteld worden?
Verder wou ik ook jullie ervaringen met Climax vragen. Ik heb deze vooral genomen omwille van prijs, en ook omdat ik tijdens mijn zoektocht naar alle bovenstaande rommel de naam Climax behoorlijk veel tegengekomen ben.
En waarom ik niet zelf een basskist maak? ik heb twee linkerhanden
TIA
Het volgende is besteld :
- Climax Bullet 300 2x150W Amp (achterspeakers)
- Climax Bullet 400 2x200W Amp (woofer)
- JBL GTO502 13cm voorspeakers 30W rms
- Climax D-240 Basskist
- Beyma Pole Position 692 6"x9"
Dit weekend gaan we alles inbouwen, maar dus nog een paar laatste vraagjes alvorens daaraan te beginnen.
Wat betreft aansluiten van de amp, de voeding moet dus zonder pardon rechtstreeks van de accu komen, zover zit ik al
Ik heb 12mm² kabel voor de voeding, is dit voldoende voor de 2 Amp's (dus van accu naar de eerste, en vandaar naar tweede, parallel of coz)? Heeft de volgorde ook belang, is het bv. beter de 300W amp voor de 400W te hangen of omgekeerd?
De amps hebben beide een low-pass, what the hell moet ik hiermee?
Is dit iets voor die subwoofer ofzo?
Over de subwoofer gesproken, hoe sluit je zo'n ding aan?
Ik weet dat ik de uitgangen moet bridgen en ik weet ook hoe, maar buiten dat, is er iets van signaalregeling oid dat moet ingesteld worden?
Verder wou ik ook jullie ervaringen met Climax vragen. Ik heb deze vooral genomen omwille van prijs, en ook omdat ik tijdens mijn zoektocht naar alle bovenstaande rommel de naam Climax behoorlijk veel tegengekomen ben.
En waarom ik niet zelf een basskist maak? ik heb twee linkerhanden
TIA
echt een aanrader ook al zeg je dat je geen rf wilt