oc-shop.nl

Pagina: 1
Acties:

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Wat is dat daar eigenlijk?
Ik bestel een Arctic Silver slot 1 koeler en ik krijg nog geeneens een mailtje teruggestuurd dat de bestelling succesvol is:(
Iemand meer die hetzelfde heeft meegemaakt?

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Het duurt ff voordat je dat mailtje krijgt maar geen zorgen het is een goeie toko.

Ze maken voor mij een custom-made iso kit voor een sc760 :)

• KingNothing
OK thanks man :)

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Met zijn tweeen runnen ze OC-shop en dat neemt veel tijd in beslag. D.w.z. dat ze niet meteen kunnen reageren op een order. Maar ben niet ongerust, bij OC-shop weten ze wat service is :D en het komt zeker goed :D

• KingNothing
Hoe lang duurt het eigenlijk ongeveer voordat je je bestelling in huis krijgt?
Heb ik nergens kunnen lezen op hun site. Ik woon in regio Eindhoven. O ja ik ben ook op zoek naar een site waar ze de Arctic Silver echt op een serieus overgeclockte cpu testen. Kheb zelf een P3-700E.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

weekje maximaal mits op voorraad natuurlijk.

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-11-2025

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Nah, ik heb dus een nog geen week geleden een Orbje slot A besteld en aangegeven dat ik hem persoonlijk wil ophalen, maar nu kreeg ik gisteren een briefje door de deur dat de PTT een pakketje van OC-shop had aangeboden, maar dat er niemand thuis was (Duh). Op zich niet helemaal de afspraak, maar wel snel! Dus vanmiddag even op (laten) halen op het postkantoor. Kijken hoe veel hij (uberhaupt) onder doet voor de waterkoeling, want om als ik m'n pjoeter ergens mee naartoe wil nemen en ik moet telkens zo'n aqaurium mee verslepen, dat is ook geen oplossing.

Verwijderd

Ik heb spul van OC-Shop vandaan, goede service, doen extra dingen als je wensen hebt, maar een beetje geduld moet je ze wel gunnen....

Heb trouwens die Arctic Siver van hun op mijn Alpha heatsink zitten en het scheelt inclusief de Delta koelers zo'n 14 graden, af hankelijk met huiskamertemperatuur, dit in vergelijk met een gewone
Spire koellichaam en zonder pasta....
mijn verslag staat<a href=http://skyscraper.fortunecity.com/siliconvalley/500/39.html> hier </a>

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04 19:14
Ik ben ook wel over de service te spreken; Mijn bestelling is nog niet binnen, dat terzijde, maar ik had nog wat vraagjes, ff gemaild, had binnen een uur (op zaterdag) een reply. De bestellingsbevestiging had ik twee dagen na bestellen...

"Nee, ik krijg geen korting door dit te zeggen..."

Ho Wacht!! ik heb nog wat negatiefs!! >:) kleinigheidje dat wel, maar hun site is alleen maar te navigeren met een Flash-plugin, niet dat ik die niet heb (duh), maar op school dus niet (binnenkort misschien)... nah ja detail...

• KingNothing
Harry dat is een vet verslag , kheb er van genoten :)Nu hoop ik dat mijn fannetje maar zo snel mogelijk binnen komt zodat ikzelf ook weer aan de slag kan!

Die-hard Brexiteer

• Mastermind
  • Laatst online: 31-03 22:35
Ik heb 4 weken geleden een GFD besteld. Nu stuurde ik vorige week een mailtje waar die bleef. "Ja deze week" zeiden ze. Maar nu heb ik hem nog niet! Ik heb gisteren een mailtje gestuurd: "Ja deze week" alweer! :(

Verwijderd

2 maanden geleden een artic cirle koeler besteld op een woensdag... mailtje gestuurd dat ik de bestelling graag voor het weekend binnen zou willen hebben (indien mogelijk)

Vrijdag binnen :)

prima te spreken over die gasten

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Bij mij ook, Alpha koeler wo bestelt, do in huis :)

Alleen jammer dat ze 2 weken later nog een keer hetzelfde pakketje stuurden. Moest die postbode het weer helemaal mee terugslepen ;)

Verwijderd

Dank je wel voor de belandstelling en je complimenten, was veel werk, maar leuk om te doen, nu helemaal, als ik terugkijk...

Ik heb nu een NL domein, www.hardwarex.nl
en die wordt helemaal Nederlands, voor de guppen die geen Engels kennen, volgens mij zijn die er niet, want min 7Internationale sites worden meer door nederlanders bekeken, en de nl site wordt veel door Scandinaviers bekeken.

• Daylights

Daylights

De Orb is dus binnen en koelt beter dan m'n waterkoeling??!! Ik draai nu m'n Athlonnetje stabiel op 700@950 (hoger nog niet getest) terwijl hij met de waterkoeling maar net 900 haalde... er moest iets fout gegaan zijn. Even het waterkoelbok met een heel dun laagje kleurstof besmeurd en op de heatplate v/d Athlon gedrukt. Er weer vanaf gehaald en wat bleek? Het koelblok maakte maar voor 50% contact met de heatplate. Koelblok is niet helemaal recht dus daar gaan we wat aan doen. Ik denk dat 1000 toch wel mogelijk moet zijn met waterkoeling als het koelblok gelapt is. Voorlopig ben ik zeer te sprek over de Golden Orb slot A en ook over de service van OC-Shop!:)

Even btw: mijn Core van m'n 700 is gewoon 700 en draait dus nu al op 950, 1,90 v. Core, 3,50 v. Vio en 1/3 divider. Toch aardig dacht ik voor een 700 Core?:9

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Hoe heb jij je cache divider op 1/3 gekregen??
Ik had voorheen athlon 600 @ 900 met de rak-71 powerboost+L2 cache divider.
kan je het ook normaal solderen??

Ik hab btw een heavvy metal van computernerd

Verwijderd

cache devider op 1/3... uh in welk diep donker hol heb jij de afgelopen maanden geleefd? Er zijn al lang proggies te krijgen waarmee je de cache divider in een bios file kan writen hoor. H-Oda heeft er bijvoorbeeld 1.

ook zijn er een aantal te krijgen op k7v.com

• Floep
Ik heb een FIC-SD-11 :(

Enne..... ik ken em nie vinde bij mr. ODA...

Link de file effies please

Verwijderd

die van hoda doet het met elk merk mobo als het goed is

• Floep
Hellep!!! waaro staat ie bij ODA?????

• Daylights

Daylights

Ik heb dus een Abit KA7 en daar is een betabios voor uitgebracht zodat je via je bios instellingen je cachedivider in kan stellen. Verder weet ik ook nog wel hoe je je cache d.m.v. solderen op 1/3 in kan stellen. Zo heb ik dat ook met m'n Athlon 500 gedaan, maar ik weet niet of dat dezelfde instelling zijn als voor een 600. Iemand?

Verwijderd

Mastermind, als je nou ff het nieuws bekijkt bij OC-Shop....
Pagina: 1