Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
laat me raden: w2k?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
idd 
Gelukkig draait strax de site op linux dus dat scheelt dan wel weer
Gelukkig draait strax de site op linux dus dat scheelt dan wel weer
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
ik had hier hetzelfde probleem met w2k en php.
de desbetreffende pagina doorgelopen, maar ik kon niks vinden. Opnieuw begonnen met die page en hij werkt nu gewoon.
Trouwens: heb je getracht jou pagina van asp naar php om te bouwen dmv asp2php? Zoja, dan heb je precies hetzelfde gedaan als ik dus (fout
)
kan je aanraden: Macromedia Ultradev met de PHAKT extensie erin, bouw je ultradev om van asp naar php editor (als je lui bent zoals ik dus
)
de desbetreffende pagina doorgelopen, maar ik kon niks vinden. Opnieuw begonnen met die page en hij werkt nu gewoon.
Trouwens: heb je getracht jou pagina van asp naar php om te bouwen dmv asp2php? Zoja, dan heb je precies hetzelfde gedaan als ik dus (fout
kan je aanraden: Macromedia Ultradev met de PHAKT extensie erin, bouw je ultradev om van asp naar php editor (als je lui bent zoals ik dus
Dat is bij mij niet echt het geval. Ik moet wel een ASP site ombouwen naar PHP. Maar dat doe ik gewoon helemaal zelf.Op woensdag 13 maart 2002 23:37 schreef TeeDee het volgende:
ik had hier hetzelfde probleem met w2k en php.
Trouwens: heb je getracht jou pagina van asp naar php om te bouwen dmv asp2php? Zoja, dan heb je precies hetzelfde gedaan als ik dus (fout)
kan je aanraden: Macromedia Ultradev met de PHAKT extensie erin, bouw je ultradev om van asp naar php editor (als je lui bent zoals ik dus)
Phpadmin krijgt trouwens hetzelfde probleem als ik een redelijk grote blob datafield open.
Dus ik denk niet dat hij aan mijn programmeerwerk ligt
dan idd aan je server... maar dan kan ik je helaas niet meer verder helpen..
suc6
suc6
Pagina: 1