ik heb vanmiddag een nieuw moederbord gekocht
de asus a7v266 en hoe moet ik die jumpers instellen??? moet ik ze wel instellen??? of kan ik het moederbord gewoon vastprikken en dan de cpu, geheugen en kaarten erin steken en klaar is kees???
bij mycom legaal gekocht
en lezen is niet leuk
maar heb wel gelezen: jumperfree mode (jen)
enable 2-3 (default)
disable 1-2
en lezen is niet leuk
maar heb wel gelezen: jumperfree mode (jen)
enable 2-3 (default)
disable 1-2
Verwijderd
Open je morgen het topic "waarom is mun moederbord verbrand"Op woensdag 13 maart 2002 22:48 schreef mikebax het volgende:
ik heb vanmiddag een nieuw moederbord gekochtde asus a7v266 en hoe moet ik die jumpers instellen??? moet ik ze wel instellen??? of kan ik het moederbord gewoon vastprikken en dan de cpu, geheugen en kaarten erin steken en klaar is kees???
Volgende voorbeeld van:
Ik heb een mamaplank gekocht, en nu MOETEN jullie mij vertellen wat ik moet doen. Zo niet wordt ik heel boos, en ga ik jullie verrot schelden. Nee ik heb geen zin om te lezen, jullie moeten mij het maar gewoon vertellen, jullie zijn de nerds. Ik heb van een vriend gehoord dat jullie mij moeten helpen. Eigen initiatief????? sodemieter ff op, jullie moeten gewoon zorgen dat mijn compu loopt en snel een beetje.
* kEUS mist de smilie met de lange neus, je kent het wel met twee handen en dan blllwwwwweeeee.
Dit is dus weer een voorbeeld waar wij tweakers zo moe van worden en waardoor iedereen UTFS en RTFM begint te schreeuwen, we worden er niet voor betaald, dus kom met een normale vraagstelling en behandel de mensen van tweakers een beetje met respect. Schelden doe je maar tegen de verkoper bij vobis.
uch
Ik heb een mamaplank gekocht, en nu MOETEN jullie mij vertellen wat ik moet doen. Zo niet wordt ik heel boos, en ga ik jullie verrot schelden. Nee ik heb geen zin om te lezen, jullie moeten mij het maar gewoon vertellen, jullie zijn de nerds. Ik heb van een vriend gehoord dat jullie mij moeten helpen. Eigen initiatief????? sodemieter ff op, jullie moeten gewoon zorgen dat mijn compu loopt en snel een beetje.
* kEUS mist de smilie met de lange neus, je kent het wel met twee handen en dan blllwwwwweeeee.
Dit is dus weer een voorbeeld waar wij tweakers zo moe van worden en waardoor iedereen UTFS en RTFM begint te schreeuwen, we worden er niet voor betaald, dus kom met een normale vraagstelling en behandel de mensen van tweakers een beetje met respect. Schelden doe je maar tegen de verkoper bij vobis.
uch
een schoner internet begint bij jezelf
Verwijderd
Hmmm ik d8 bijna hetzelfde alleen ik bracht het iets netter ( was ook niet van plan om te gaan helpen hoorOp woensdag 13 maart 2002 23:09 schreef kEUS het volgende:
Volgende voorbeeld van:
uch
Verwijderd
Khad ook dat plankje van mycom.
Gewoon alles erin prikken en gaan met die banaan.
De default settings zijn zo gezet dat er bijna niks fout kan gaan.
Natuurlijk eerst met alleen een videokaart, geheugen en cpu.. Vergeet je cooler niet btw
Natuurlijk eerst met alleen een videokaart, geheugen en cpu.. Vergeet je cooler niet btw
Verwijderd
Ik dacht dat Dribbel wit was met zwarte vlekken?Op donderdag 14 maart 2002 00:53 schreef Dribbeltje het volgende:
Khad ook dat plankje van mycom.
En de topicstarter kan gewoon doen wat Dribbel zegt, maar wel op eigen risico.
Of wil mikebax dat risico ook aan ons overdragen?
Verwijderd
je moet met een hammer de cpu aanslaan en vooral het boekje niet lezen en ook heel erg lui zijn.
Verwijderd
Jep, gewoon inpluggen en runnen maar.
Oh ja, cool hoor om woorden zoals "d8" ik en "khad" te gebruiken. Dit is zeker nog in.
Oh ja, cool hoor om woorden zoals "d8" ik en "khad" te gebruiken. Dit is zeker nog in.
Let er op dat als je een XP hebt je een aantal dipswitches moet omzetten
Boven in de buurt van de socket. En lees het boekje. Daar zijn die dingen voor
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
dit is een gast uit mn klas! (mikebax) hij doet PVD nog IT ook! moet je na gaan! kwam ie vandaag met zn moederbord in de klas!! hahahahaha ik vet lachuh (stiekem) maarja , n00bs blijf je houden! lol
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Tja, waar gaat het heen met de IT tegenwoordig??Op donderdag 14 maart 2002 22:35 schreef LoW.R1D3R het volgende:
dit is een gast uit mn klas! (mikebax) hij doet PVD nog IT ook! moet je na gaan! kwam ie vandaag met zn moederbord in de klas!! hahahahaha ik vet lachuh (stiekem) maarja , n00bs blijf je houden! lol
Vroeger had je de freaks, die thuis ook lekker probeerden, wat hardwarekennis hadden, een driver kunnen installeren enz..
Nu is de gemiddelde scholier (lees: stagair in mijn geval
En het nivo van de opleiding???? Theorie, theorie en theorie. De praktijkervaring? 486 bouwen. AGP ? wtf is dat? DDR? SDRAMM? weet ik veel? Dos kennis? (lees: fdisk/format/files kopieeren) -> huh?
En leren?? dacht je echt dat ze ZELF gingen proberen? nee, voorkauwen moet je het.. PC thuis? ja, een PB van paps en mams waar ze mogen internetten.
ach, je wordt er beetje ziek van...
Newbee-vriendelijk-mode
Zoals al eerder gezegd, rustig je systeem opbouwen, boekje nalopen op gekke jumpersettings, aanzetten, rustig je bios bekijken/nalopen.
Dan je OS gaan installeren, + eventuele (chipset)drivers enz...
Suc6 iig
jah zo is het dus ook bij ons in de klas , al die n00bs halen dikke voldoendes voor toetsen (theorie) maar als het op praktijk komt , pfff , dan zijn het nog ergere n00bs als eerst
... ze proberen het niet eens eerst , terwijl het vet easy is! het is net lego
het past maar op 1 manier.
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Verwijderd
Als je geen ervaring hier mee hebt, is het verstandig om iemand in je kennisen kring hulp te vragen.
Het is zonde als de boel kapot gaat.
Met name processor en cooler en je nieuwste bios flashen is belangrijk
Het is zonde als de boel kapot gaat.
Met name processor en cooler en je nieuwste bios flashen is belangrijk
aan allemaal
eens moet de eerste keer zijn
en bij de eerste keer ben je ALTIJD nerveus
EN NOG IETS HET WERKT NU ALLEMAAL
eens moet de eerste keer zijn
en bij de eerste keer ben je ALTIJD nerveus
EN NOG IETS HET WERKT NU ALLEMAAL
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:16
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ja preciesOp vrijdag 15 maart 2002 08:30 schreef LoW.R1D3R het volgende:
jah zo is het dus ook bij ons in de klas , al die n00bs halen dikke voldoendes voor toetsen (theorie) maar als het op praktijk komt , pfff , dan zijn het nog ergere n00bs als eerst... ze proberen het niet eens eerst , terwijl het vet easy is! het is net lego
het past maar op 1 manier.
en de leraar heeft ook alles maar via een boekie geleert
zegt die DMA hoeft niet aan bij dvd, is niet nodig
Zeg ik ja, maar dan kun je geen dvd afspelen
toen wist die het ff niet meer
Handleidingen, wat zijn dat ook alweer voor dingen? Wat kun je er mee???

Met andere woorden: er zat niet voor niets een handleiding bij...
Afijn, het is je nu ondertussen blijkbaar gelukt dus veel plezier ermee
Met andere woorden: er zat niet voor niets een handleiding bij...
Afijn, het is je nu ondertussen blijkbaar gelukt dus veel plezier ermee
EN NU????
huilen en je mobo weggooien
heb er niks als problemen mee :(:(
huilen en je mobo weggooien
heb er niks als problemen mee :(:(
Meneer 1000 has spoken......
Ik gebruik ze ook nooit hoor. Pas als het echt niet lukt dan zal ik in de handleiding gaan kijken.Op zondag 17 maart 2002 15:42 schreef Brian Dickens het volgende:
Handleidingen, wat zijn dat ook alweer voor dingen? Wat kun je er mee???
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
We zijn hier niet om luie zwijnen te helpen. Lees eerst de handleiding eens door.Op woensdag 13 maart 2002 22:56 schreef mikebax het volgende:
en lezen is niet leuk
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()