Toon posts:

a7v266 gekocht........en nu???

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vanmiddag een nieuw moederbord gekocht :) de asus a7v266 en hoe moet ik die jumpers instellen??? moet ik ze wel instellen??? of kan ik het moederbord gewoon vastprikken en dan de cpu, geheugen en kaarten erin steken en klaar is kees???

Verwijderd

legaal gekocht ???? echt waar ?

zo ja -> boekje

zo nee -> F U

Verwijderd

Topicstarter
bij mycom legaal gekocht

en lezen is niet leuk
maar heb wel gelezen: jumperfree mode (jen)

enable 2-3 (default)
disable 1-2

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

en nu ?? OVERKLOKKEN natuurlijk :P :P

en ja alles er gewoon in douwen en op default zetten ...

pc | server | laptop | pda

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 22:48 schreef mikebax het volgende:
ik heb vanmiddag een nieuw moederbord gekocht :) de asus a7v266 en hoe moet ik die jumpers instellen??? moet ik ze wel instellen??? of kan ik het moederbord gewoon vastprikken en dan de cpu, geheugen en kaarten erin steken en klaar is kees???
Open je morgen het topic "waarom is mun moederbord verbrand" :? ;)

• kEUS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 15:51

kEUS

eeeeeeeehhhhh 'mmmke

Volgende voorbeeld van:

Ik heb een mamaplank gekocht, en nu MOETEN jullie mij vertellen wat ik moet doen. Zo niet wordt ik heel boos, en ga ik jullie verrot schelden. Nee ik heb geen zin om te lezen, jullie moeten mij het maar gewoon vertellen, jullie zijn de nerds. Ik heb van een vriend gehoord dat jullie mij moeten helpen. Eigen initiatief????? sodemieter ff op, jullie moeten gewoon zorgen dat mijn compu loopt en snel een beetje.

* kEUS mist de smilie met de lange neus, je kent het wel met twee handen en dan blllwwwwweeeee.

Dit is dus weer een voorbeeld waar wij tweakers zo moe van worden en waardoor iedereen UTFS en RTFM begint te schreeuwen, we worden er niet voor betaald, dus kom met een normale vraagstelling en behandel de mensen van tweakers een beetje met respect. Schelden doe je maar tegen de verkoper bij vobis.

uch

een schoner internet begint bij jezelf

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 23:09 schreef kEUS het volgende:
Volgende voorbeeld van:

Ik heb een mamaplank gekocht, en nu MOETEN jullie mij vertellen wat ik moet doen. Zo niet wordt ik heel boos, en ga ik jullie verrot schelden. Nee ik heb geen zin om te lezen, jullie moeten mij het maar gewoon vertellen, jullie zijn de nerds. Ik heb van een vriend gehoord dat jullie mij moeten helpen. Eigen initiatief????? sodemieter ff op, jullie moeten gewoon zorgen dat mijn compu loopt en snel een beetje.

* kEUS mist de smilie met de lange neus, je kent het wel met twee handen en dan blllwwwwweeeee.

Dit is dus weer een voorbeeld waar wij tweakers zo moe van worden en waardoor iedereen UTFS en RTFM begint te schreeuwen, we worden er niet voor betaald, dus kom met een normale vraagstelling en behandel de mensen van tweakers een beetje met respect. Schelden doe je maar tegen de verkoper bij vobis.

uch
Hmmm ik d8 bijna hetzelfde alleen ik bracht het iets netter ( was ook niet van plan om te gaan helpen hoor ;) ) :D

Verwijderd

Khad ook dat plankje van mycom.

Gewoon alles erin prikken en gaan met die banaan.
De default settings zijn zo gezet dat er bijna niks fout kan gaan.

Natuurlijk eerst met alleen een videokaart, geheugen en cpu.. Vergeet je cooler niet btw :)

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 00:53 schreef Dribbeltje het volgende:
Khad ook dat plankje van mycom.

Gewoon alles erin prikken en gaan met die banaan.
De default settings zijn zo gezet dat er bijna niks fout kan gaan.

Natuurlijk eerst met alleen een videokaart, geheugen en cpu.. Vergeet je cooler niet btw :)
Ik dacht dat Dribbel wit was met zwarte vlekken? ;)

En de topicstarter kan gewoon doen wat Dribbel zegt, maar wel op eigen risico.
Of wil mikebax dat risico ook aan ons overdragen? >:)

Verwijderd

je moet met een hammer de cpu aanslaan en vooral het boekje niet lezen en ook heel erg lui zijn.

Verwijderd

Jep, gewoon inpluggen en runnen maar.

Oh ja, cool hoor om woorden zoals "d8" ik en "khad" te gebruiken. Dit is zeker nog in. :Z

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Let er op dat als je een XP hebt je een aantal dipswitches moet omzetten :) Boven in de buurt van de socket. En lees het boekje. Daar zijn die dingen voor :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 23:37

flexje

got-father

dit is een gast uit mn klas! (mikebax) hij doet PVD nog IT ook! moet je na gaan! kwam ie vandaag met zn moederbord in de klas!! hahahahaha ik vet lachuh (stiekem) maarja , n00bs blijf je houden! lol

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Op donderdag 14 maart 2002 22:35 schreef LoW.R1D3R het volgende:
dit is een gast uit mn klas! (mikebax) hij doet PVD nog IT ook! moet je na gaan! kwam ie vandaag met zn moederbord in de klas!! hahahahaha ik vet lachuh (stiekem) maarja , n00bs blijf je houden! lol
Tja, waar gaat het heen met de IT tegenwoordig??

Vroeger had je de freaks, die thuis ook lekker probeerden, wat hardwarekennis hadden, een driver kunnen installeren enz..

Nu is de gemiddelde scholier (lees: stagair in mijn geval :r :r) een pubertje dat dacht, goh, computeren vind ik leuk, ik ga IT doen....
En het nivo van de opleiding???? Theorie, theorie en theorie. De praktijkervaring? 486 bouwen. AGP ? wtf is dat? DDR? SDRAMM? weet ik veel? Dos kennis? (lees: fdisk/format/files kopieeren) -> huh?
En leren?? dacht je echt dat ze ZELF gingen proberen? nee, voorkauwen moet je het.. PC thuis? ja, een PB van paps en mams waar ze mogen internetten.

ach, je wordt er beetje ziek van...

Newbee-vriendelijk-mode
Zoals al eerder gezegd, rustig je systeem opbouwen, boekje nalopen op gekke jumpersettings, aanzetten, rustig je bios bekijken/nalopen.
Dan je OS gaan installeren, + eventuele (chipset)drivers enz...

Suc6 iig

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 23:37

flexje

got-father

jah zo is het dus ook bij ons in de klas , al die n00bs halen dikke voldoendes voor toetsen (theorie) maar als het op praktijk komt , pfff , dan zijn het nog ergere n00bs als eerst :) ... ze proberen het niet eens eerst , terwijl het vet easy is! het is net lego :) het past maar op 1 manier.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Als je geen ervaring hier mee hebt, is het verstandig om iemand in je kennisen kring hulp te vragen.
Het is zonde als de boel kapot gaat.
Met name processor en cooler en je nieuwste bios flashen is belangrijk

Verwijderd

Lego past op meerdere manieren :P.

Verwijderd

Topicstarter
aan allemaal

eens moet de eerste keer zijn

en bij de eerste keer ben je ALTIJD nerveus

EN NOG IETS HET WERKT NU ALLEMAAL :)

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:16

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Op vrijdag 15 maart 2002 08:30 schreef LoW.R1D3R het volgende:
jah zo is het dus ook bij ons in de klas , al die n00bs halen dikke voldoendes voor toetsen (theorie) maar als het op praktijk komt , pfff , dan zijn het nog ergere n00bs als eerst :) ... ze proberen het niet eens eerst , terwijl het vet easy is! het is net lego :) het past maar op 1 manier.
ja precies
en de leraar heeft ook alles maar via een boekie geleert
zegt die DMA hoeft niet aan bij dvd, is niet nodig
Zeg ik ja, maar dan kun je geen dvd afspelen
toen wist die het ff niet meer >:)

Tweakers Discord

Verwijderd

[topic=152092]

(2 secs met de search)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:03

Wildfire

Joy to the world!

Handleidingen, wat zijn dat ook alweer voor dingen? Wat kun je er mee???

:+

Met andere woorden: er zat niet voor niets een handleiding bij...

Afijn, het is je nu ondertussen blijkbaar gelukt dus veel plezier ermee

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• dude123
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05-2022

dude123

Linux addict

EN NU????
huilen en je mobo weggooien
heb er niks als problemen mee :(:(:(

Meneer 1000 has spoken......

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 17 maart 2002 15:42 schreef Brian Dickens het volgende:
Handleidingen, wat zijn dat ook alweer voor dingen? Wat kun je er mee???
Ik gebruik ze ook nooit hoor. Pas als het echt niet lukt dan zal ik in de handleiding gaan kijken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 13 maart 2002 22:56 schreef mikebax het volgende:
en lezen is niet leuk
We zijn hier niet om luie zwijnen te helpen. Lees eerst de handleiding eens door.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.