Toon posts:

Firmware update voor philips brander?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!
Ik ben op zoek naar een firmware update voor een Philips CD-RW462k brander. Het is een 4x/4x/16x externe brander met een paralelle kabel. Ik ben deze brander aan het fixen voor een kennis die er een verkeerde firmware update in heeft gegooid.

Ik heb ook al op www.pcstuff.philips.com gekeken. Hier zouden deze updates op moeten staan maar deze site is down |:(

Ik zou het tof vinden als iemand mij verder kan helpen!

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04 22:46

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Hoezo denk je dat er een nieuwe firmware is ?
Ik kan hem op de site van philips niet vinden.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-04 09:04

MRic3

Of praat ik weer poep?

Hoogstwaarschijnlijk is die site niet down, ik kom er nou gewoon op maar..

DE FIELIPS SITE ZUIGT GROTE TIJD....

time-outs, lockups en een onduidelijke interface, een KUT zoek functie en idd ik kan de 462 ook niet vinden...

De siet alleen is eigenlijk een reden om nnoit een fielips te kopen, daarnaast nog eens de ondersteuning ZUIGT ook grote tijd, het wordt allemaal wel beter en over een jaar of 2 zal het wel een beetje meevallen...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 23:10 schreef MRic3 zijn nogal duidelijke mening over www.philips.nl
Nou nou, dat mag ook wel wat minder...

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-04 09:04

MRic3

Of praat ik weer poep?

Sorry blackd, voor mijn ongezouten mening maar deze stop ik bij deze producent niet onder stoelen of banken.

Fielips reageert niet op meeltjes met structurele opmerkingen en commentaar en elke keer dat ik een keer op de philips site moet zijn is er wel iets aan de hand daar als ik al wat info kan vinden. Komt ook door de fijne ondoordachte structuur daar.

Ik zag dat je hem al in SU al gepost al zou ik niet precies weten waarom... maar goed we zullen wel zien.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
Deze site zuigt inderdaad behoorlijk :r !!

Ik heb dan ook al ff een boos mailtje naar philips gestuurd. Niet dat ik daar veel van verwacht want het komt waarschijnlijk toch op de grote hoop terecht.

Maar goed, ondertussen zit ik wel met de shit....

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 23:14 schreef blackd het volgende:

[..]

Nou nou, dat mag ook wel wat minder...
ben het er wel mee eens, laatst wou ik gewoon een paar prijzen weten van lcd monitoren, ik heb 10 minuten staan zoeken voordat ik het had, totale chaos die site

het lijkt wel alsof ze 30 verschillende sites hebben laten maken en die allemaal aan elkaar gekoppeld via een onduidelijke methode.. zit totaal geen structuur en eenheid in die site

• blackd
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 23:23 schreef MRic3 het volgende:
Sorry blackd, voor mijn ongezouten mening maar deze stop ik bij deze producent niet onder stoelen of banken.

Fielips reageert niet op meeltjes met structurele opmerkingen en commentaar en elke keer dat ik een keer op de philips site moet zijn is er wel iets aan de hand daar als ik al wat info kan vinden. Komt ook door de fijne ondoordachte structuur daar.
Ik snap best dat je de site van Philips niet echt toppie vind, dat ben ik ook geheel met je eens, maar om dat zo neer te zetten, moah dat kan ook anders ;)

Ik vind het ook een kriem om daar wat te zoeken, sommige (oudere) producten staan er niet meer vermeld, het is lastig om producten dan wel drivers op te zoeken.
Ik zag dat je hem al in SU al gepost al zou ik niet precies weten waarom... maar goed we zullen wel zien.
Nou mijn SU was er voor deze reactie. Toen ik in SU postte, dacht ik: laat ik zelf ook even proberen je er op aan te spreken.

SU was er ook om attentie te vragen voor mods, mocht hier een flamewar of iets degelijks uit voortvloeien.

dus graag back on topic, ik ga even op zoek..

gevonden!
http://www.cdrinfo.nl/firmware/usb.php
daar staat hij:
http://www.pcstuff.philips.com/downloads/drivers/flashdriver.exe <= oke laat maar, is 404 not found.

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 23:23 schreef MRic3 het volgende:
Fielips reageert niet op meeltjes met structurele opmerkingen en commentaar
Mail je de webmaster, of mail je de helpdesk??
Bij grote organisaties zijn dingen altijd gescheiden.

En bedenk wel dat ze meer dan alleen jouw mailtje kregen bij de web-divisie, en meestal hebben ze daar geen resources om uitgebreid elk mailtje te gaan beantwoorden. ('t is geen helpdesk)
Maar zo te zien zijn ze druk aan het verbeteren inmiddels! (werd tijd)
en elke keer dat ik een keer op de philips site moet zijn is er wel iets aan de hand daar als ik al wat info kan vinden.
Sommige mensne treffen het gewoon altijd...
Komt ook door de fijne ondoordachte structuur daar.
Dat ben ik wel met je eens.

Over de firmware voor de 462K: er is volgens mij geen firmware update voor de ze brander.

-edit-
Ok, die is er wel, maar (bekend probleem!) vanwege het site-redesignen is ie nu ongelinkt.
Gewoon de webmaster mailen dat ze hem moeten linken :)

• blackd
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 23:44 schreef Sir_Black het volgende:
-edit-
Ok, die is er wel, maar (bekend probleem!) vanwege het site-redesignen is ie nu ongelinkt.
Gewoon de webmaster mailen dat ze hem moeten linken :)
Nou die link van mij werkt dus helaas niet :(

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

ik moet toch ff wat kwijt als ik hier sommige reacties lees...
ik verkoop in mijn winkel zelf Philips peripherals voor de PC,
en als er 's iets defects binnenkomt, begin ik nog net niet te juichen,
want de service is fantastisch!!
je meldt per fax het defecte apparaat aan, en binnen 48 uur wordt er een nieuwe geleverd.
ken zelf geen fabrikant (behalve Plextor) die het beter doet!!
:9~

maar ik vindt wel dat hun website grote tijd zuigt..

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Heb ook philips brander en ook webcam.. Al eerder voor verschillende software gezocht, maar echt totaal niets vindbaar als het niet in de laatste maand voor het eerst gemaakt is. Qua philips producten is ook de enige manier om er een beetje wat voor te vinden:
1) andere driversites
2) hun ftp, die iets beter georganiseerd is.
-> om die te vinden, was ook een of andere onlogische url (niet ftp.philips.com, tenminste, niet laatste keer dat ik keek..)

Ik wens je veel succes..

Localhost is where the heart is

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:02
Philips is gewoon bout. Laatst gezocht om een firmware upgrade voor een onwillige PCRW804K, kon ik hier in de search vinden, maar link was dood. Ook niets op de philips site te vinden (zoekt en je zult niet vinden, wat een kutsite).
Laatst ook al met mn scanner, was blij toen ik erachter kwam dat het gewoon een microtek met een philips sticker was, kon ik mooi microtek drivers gebruiken, want philips wist niet dat ze ooit scanners maakten :(

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 09:19 schreef _JGC_ het volgende:
Laatst ook al met mn scanner, was blij toen ik erachter kwam dat het gewoon een microtek met een philips sticker was, kon ik mooi microtek drivers gebruiken, want philips wist niet dat ze ooit scanners maakten :(
Damn, die scanner moet je hier posten! Die is zo oud man, maken ze toch al heel wat jaartjes niet meer!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:02
Microtek V600 is nog niet zo oud, hooguit 4 jaartjes... iig jonger dan de SPOT scanner die ik daarvoor had (die waren in 1995 failliet gegaan maar met WinXP en Win2K werkte is behoorlijk)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een firmware update voor een Philips CD-RW462k brander. Het is een 4x/4x/16x externe brander met een paralelle kabel.
Heeft iemand misschien een idee of deze brander bij een andere fabrikant weg komt zodat ik daar de firmware update en de drivers vandaan kan halen?

Verwijderd

Philips Let's make things Bitter

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 18:00 schreef reepelsteeltje het volgende:

Heeft iemand misschien een idee of deze brander bij een andere fabrikant weg komt zodat ik daar de firmware update en de drivers vandaan kan halen?
Brander komt van Philips (firmware dus ook), de externe interface (parallel of USB) is van Freecom. En dit is denk ik je parallele driver.

Officieel is er geen Philips-support voor nieuwere drivers rechtstreeks van Freecom (zoals voor WinXP), maar dat is logisch: je koopt een product "as is" (zie gebruikersovereenkomst), met support voor de OS-en vermeld op de doos. Gelukkig werken ze vaak wel! :) Het spreekt voor zich dat Freecom ook geen support geeft voor externe Philips-branders: daarom staat er "Philips" op het frontje van je apparaat.
Pagina: 1