Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Daar word je als user ook op gewezen, en misschien is er technisch gezien in de toekomst wel iets tegen te verzinnen (als in: aanpassing bij het nieuwe forum).
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Maar persoonlijk let ik daar in de techfora meer op dan in de private fora. Omdat het een manier kan zijn van techposts sprokkelen.
Verwijderd
Verwijderd
moet jij nodig zeggenOp woensdag 13 maart 2002 22:38 schreef HlpDsK het volgende:
Als het ff kan heb ik liever dat je gewoon je bericht edit. Maar nahja als het af en toe niet gebeurt .. boeie.
Maar persoonlijk let ik daar in de techfora meer op dan in de private fora. Omdat het een manier kan zijn van techposts sprokkelen.
[topic=437759/1/999]
daar dubbelpost jij
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
D0h, da's een heel ander geval. Hij tikt een reply, en ondertussen post iemand anders wat, waar hij daarna op reageert.Op woensdag 13 maart 2002 22:40 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
moet jij nodig zeggen:
[topic=437759/1/999]
daar dubbelpost jijen dat is 1 van de 2 redenen waarom ik dit post. (die ander is een dubbelpost van Phreak; zie ondertitel)
Als je nou iets zou tikken, en je denkt een minuut later: Stom, dat en dat moet er nog bij, dàn hoor je je post te editten ja.
Kijk nou eens goed! HlpDsk post ergens in 't topic 2 replies na elkaar, die kunnen in 1 reply.Op woensdag 13 maart 2002 23:08 schreef BreadFan het volgende:
[..]
D0h, da's een heel ander geval. Hij tikt een reply, en ondertussen post iemand anders wat, waar hij daarna op reageert.
Als je nou iets zou tikken, en je denkt een minuut later: Stom, dat en dat moet er nog bij, dàn hoor je je post te editten ja.
Ja, heb ik gezien, erg hè!Op woensdag 13 maart 2002 23:11 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed! HlpDsk post ergens in 't topic 2 replies na elkaar, die kunnen in 1 reply.
Maar zoals ik al zei, die tweede reply is een reactie op een post die hij nog niet gelezen had, toen hij aan zijn eerste reply begon. En dus is het helemaal niet erg om daarna een tweede reply te tikken.
Als hij dat zou doen terwijl er nog iemand anders tussendoor komt vind je het dus wel goed?
Op woensdag 13 maart 2002 23:15 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien, erg hè!![]()
Maar zoals ik al zei, die tweede reply is een reactie op een post die hij nog niet gelezen had, toen hij aan zijn eerste reply begon. En dus is het helemaal niet erg om daarna een tweede reply te tikken.
Kijk ff op het volgende plaatje naar de tijden die onderstreept zijn:http://members.home.nl/markhuizing/Image1.jpg
Als hij dat zou doen terwijl er nog iemand anders tussendoor komt vind je het dus wel goed?
Ja
Verwijderd
Een dubbelpost is dus niet per definitie onzin. 2 lange posts achter elkaar kan WMB prima, maar 2 loze zinnetjes die ook in 1 edit hadden gepast, dat is lame ja
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Het komt regelmatig voor dat je een lange reply aan het maken bent en tegen de tijd dat je hem verstuurd is er al weer gereageerd.
Als ik daar op wil reageren, dan doe ik dat meestal in een nieuwe post en ga ik niet lopen editten. Ik zie het hele probleem niet, zolang je niet expres posts onder elkaar gaat zetten.
[edit]
/me voelt zich nu net een pappegaai
Verwijderd
Het is niet altijd slecht bedoeld nee, vanaf school hebben we een klote proxy, en af en toe dus server hang-up oid. Dan ga je verder, en staat ie er niet. Dus post ik nog een keer, maar dan staan er opeens 2Op woensdag 13 maart 2002 22:37 schreef MREn het volgende:
dubbelpost door server hang-up = niets aan te doen
bewust dubbelposten = lame
Wat moet je er dan van maken?Op woensdag 13 maart 2002 22:38 schreef HlpDsK het volgende:
Als het ff kan heb ik liever dat je gewoon je bericht edit.
Of bedoel je gewoon zoiets:
[edit]
sorry, dubbelpost...
Neehoor gewoon laten staanOp donderdag 14 maart 2002 14:00 schreef Phruster het volgende:
[..]
Het is niet altijd slecht bedoeld nee, vanaf school hebben we een klote proxy, en af en toe dus server hang-up oid. Dan ga je verder, en staat ie er niet. Dus post ik nog een keer, maar dan staan er opeens 2
[..]
Wat moet je er dan van maken?
Of bedoel je gewoon zoiets:
[edit]
sorry, dubbelpost...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Je kunt er dus simpelweg vaak niets aandoen!
Verwijderd
Als er dan nog steeds dubbelposts zijn geef je iemand gelijk een waarschuwing