ik heb dus net ff mn Acer 8432IA cd-rewriter gestealth-mod en dat ziet er best wel
uit (helaas geen pics, ik heb geen digitale camera/webcam
). maar in het originele frontje zitten van die sleuven onderin, voor de warmte denk ik. gaat de mod dan geen problemen opleveren aangezien er (bijna) geen lucht meer onder de brander kan worden aangezogen? ik heb wel 7 fans in mn case, maar die zitten niet bij de brander in de buurt.
Ik zie in je sig dat je een GFD zoekt... kijk eens bij oc-shop.com
I love watercooling
Thanks maar ik denk dat ik er zelf 1 ga maken... 33 euro voor een gfd vindt ik vrij veel...Op woensdag 13 maart 2002 22:28 schreef Garrett het volgende:
Ik zie in je sig dat je een GFD zoekt... kijk eens bij oc-shop.com
Verwijderd
mm het zal wel meevallen hoor je cdbrander is niet zo heel gevoelig voor warmte hoor.
en wat is eigenlijk een GFD
een Goldfinger Device... de Slot A athlon (die ik heb) is nl multiplier-locked, maar als je de proc open maakt zitten er extra aansluitingen op (de zgn golden fingers). een gfd kun je op die fingers zetten om toch de multiplier te veranderen.Op woensdag 13 maart 2002 22:39 schreef djspot het volgende:
mm het zal wel meevallen hoor je cdbrander is niet zo heel gevoelig voor warmte hoor.
[on-topic]
heeft iemand toevallig dezelfde cd-rw gestealth-mod?
Goldfinger device dacht ik
daar mee kan je de multiplier van een slot A processors aan passen
daar mee kan je de multiplier van een slot A processors aan passen
Hij zal denk ik zo opzich geen rare kuren gaan vertonen 
Maarja ik bedoel als je een echte tweakerd bent dan maak je zelf ff 'n koelertje op je CDRW
maar wat daar het nut van is? ik denk dat 't niet nodig
Maarja ik bedoel als je een echte tweakerd bent dan maak je zelf ff 'n koelertje op je CDRW
ok dan, thnx everybody... ik heb mn dvd wel vlak onder de fikker. als t te warm wordt kan ik die altijd omwisselen met mn 5400 rpm schijfje die daar weer onder hangt.
Pagina: 1