Toon posts:

Kan een ander netsnoer monitor vernaggelen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ehm :o

Ik heb hier een Iiyama HA202DT (Pro 512) staan, en daar even een tijdje een netsnoer van mijn oude Gateway EV700 op gezet. Ging goed, maar na een tijdje ging het beeld slechter worden en bij de volgende reboot kwam het beeld gewoon niet meer op :o

Kan een ander netsnoer er voor zorgen dat deze monitor nu naar zijn grootje is :? En wat kan er aan gedaan worden ?

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:14

beany

Meeheheheheh

Netsnoer = netsnoer lijkt mij. Kan weinig fout mee zijn.

Of er wat aan te doen is? Of de monitor naar een reperateur brengen, of een nieuwe kopen. Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op zit te wachten. Ik hoop dat iemand anders nog een idee heeft voor je...

offtopic:
Die sig van jouw is toch niet serieus he???

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Lijkt me sterk, zelfs met kortsluiting in het snoer zou ik niet verwachten dat de monitor er last van heeft.

Doet ie het op meerdere machines niet?

edit:

Bij nader inzien is het waarschijnlijker dat je netsnoer verklooid is door de capaciteitsvraag van die monitor.
Probeer dat netsnoer eens met een ander apparaat :)

Who is John Galt?

Verwijderd

volgens mij is elk netsnoer hetzelfde

ik gebruik die stroomkabels ook voor allerlei apparaten en nog nooit problemen gehad... misschien je monitor een tijdje uitzetten en dan nog eens proberen ofzo

vga kabel is wel goed??

Verwijderd

als hij kapot is wel jah |:(
maar eh...stroom = stroom en netsnoer = netsnoer toch? ik heb er nog nooit van gehoord. probeer eens een andere dan?

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Zo'n snoer is nogal passief, kan niet veel kapotmaken lijkt me....

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Ik heb wel een keer een etherkiller gezien (RJ45 aan ene kant, stekker aan andere kant), maar dat is heel wat anders. :P

Volgens mij is zo'n snoer dus alleen slecht voor je monitor als het een buitenlands snoer is met een hele andere aansluiting en jij gaat daar vervolgens met een hamer op staan rammen omdat het niet in 1 keer past. Maar Tweakers zijn constructief natuurlijk, niet destructief. :)

Verwijderd

hij is gewoon kapot, heel simpel. Gewoon terug met de bon gaan als je nog garantie hebt en ander zal je een nieuwe moeten kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ben weer gerustgesteld door deze antwoorden, ik heb dus gewoon een halfgare Iiyama gehad. :(
Het netsnoer is niet verklooid want mijn oude monitor hangt er nu gewoon weer, werkende en wel, aan. De monitor is definitief kapot, wanneer ik hem aanzet gaat het groene lampje aan en verder gebeurt er niets. Er zou een kleurenbalkje moeten verschijnen. De monitor heeft exact een half uur gedraaid >:)

Nu kan ik op en neer naar Alkmaar (leverancier) gaan rijden |:(

• beany
  • Laatst online: 11:14

beany

Meeheheheheh

Op donderdag 14 maart 2002 10:19 schreef Courage het volgende:
Ok ik ben weer gerustgesteld door deze antwoorden, ik heb dus gewoon een halfgare Iiyama gehad. :(
Het netsnoer is niet verklooid want mijn oude monitor hangt er nu gewoon weer, werkende en wel, aan. De monitor is definitief kapot, wanneer ik hem aanzet gaat het groene lampje aan en verder gebeurt er niets. Er zou een kleurenbalkje moeten verschijnen. De monitor heeft exact een half uur gedraaid >:)

Nu kan ik op en neer naar Alkmaar (leverancier) gaan rijden |:(
Ik vind het toch 'moedig' van je :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Verwijderd

Als je monitor echt raar doet en knippert, moet je er gewoon één maal een harde ram opgeven, dan doet hij het zeker niet meer, en kan je terug naar de winkel.... Op deze wijze hebben wij dus nog nooit een rare monitor gehad op school. Onze leraar is van mening dat er maar twee fases zijn voor pc's.. Werkend of stuk... Alles wat er tussen inligt gaat naar stuk, en krijgt een ram, zodat het echt stuk is en we een nieuwe krijgen... Ach het is een manier...

• CyberTijn
  • Laatst online: 04-08 16:00
Een netsnoer is een netsnoer, en een stopcontact is een stopcontact ;)
Pagina: 1