Ik heb een Compaq C466 met WOL-ondersteuning. Ik heb een netwerkkaartje gekocht met WOL-ondersteuning en het kabeltje aangesloten op de WOLconnector van het moederbord. Als ik de C466 (WindowsXP) in de stand-by modus zet wil ik met mijn andere PC (Kloon, AMD900, W98) mbv WOL.EXE de compaq "wakker maken". Dit lukt niet. Vanaf de C466 kan ik wel mijn kloon "wakker maken". Ik heb al de nieuwste BIOS update van compaq geinstalleerd, maar helaas. Moet ik het in de BIOS zoeken en waar of in WINXP en waar. Kan iemand mij helpen.
Dus die compraq is maar een slaapdoos 
Je moet het zoeken in de bios iig dat kan ik je vertellen.
Waar ... ik heb maar een paar keer een compraq bios gezien en je kan daar weinig tot niks in instellen dus moeilijk zal dat niet zijn...
Je moet het zoeken in de bios iig dat kan ik je vertellen.
Waar ... ik heb maar een paar keer een compraq bios gezien en je kan daar weinig tot niks in instellen dus moeilijk zal dat niet zijn...
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 09:56
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
In Ieder GevalOp woensdag 13 maart 2002 22:20 schreef kingco het volgende:
Wat is iig????????????????
In de bios zit dat niet (weet niet precies welke Compaq je hebt). Met Magic Packet (dat oude GRATIS AMD programmaatje) moet het WEL lukken...
Ja, daar heb ik wel iets over gelezen ergens op het forum. Ik ga het opzoeken waar ik dit kan downloaden en proberen. Bedankt!!!
NONDEKNETTER... bij elke PC moet je in de bios zijn voor WOL aan te zetten en compraq heeft dat dus weer anders geregeld !!!!!!!!!Op woensdag 13 maart 2002 22:21 schreef Gianni Rombios het volgende:
In de bios zit dat niet (weet niet precies welke Compaq je hebt). Met Magic Packet (dat oude GRATIS AMD programmaatje) moet het WEL lukken...
Remind me again why i hate compaq.... for desktop computers
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Nou niks aan het handje... die biossen zijn idd wel HEEL erg dichtgetimmerd...
Verwijderd
vind je ?
ok de echte tweak optie's zijn eruit gehaald.. maar het is voor een "domme" gebruiker wel beter..
ok de echte tweak optie's zijn eruit gehaald.. maar het is voor een "domme" gebruiker wel beter..
Daar heb je zeker gelijk in.
Ik heb nog niemand meegemaakt die er een sloopte door te overklokken (kan lekker niet)
Nou ik heb het met AMD Magic Pakket geprobeerd. Geen succes. Ik heb gekeken in de bios. de PME Events stond op enabled. Wat mij wel opvalt is dat als ik de pc in de stand-by modus zet het lampje op de hub uitgaat???
Ik vrees dat ik er maar vanuit moet gaan dat het WOL gebeuren op de Compaq niet gaat lukken. Of heeft iemand nog een idee????
Ik vrees dat ik er maar vanuit moet gaan dat het WOL gebeuren op de Compaq niet gaat lukken. Of heeft iemand nog een idee????
Het zou zelfs moeten lukken als de pc helemaal uit staat...
(dat vind ikzelf ook het handige eraan).
Wel netjes de computer met IP-adres laten detecteren door Magic Packet en daarna uitzetten, dan via IP-adres in Magic Packet laten wakker worden?
(dat vind ikzelf ook het handige eraan).
Wel netjes de computer met IP-adres laten detecteren door Magic Packet en daarna uitzetten, dan via IP-adres in Magic Packet laten wakker worden?
Pagina: 1