Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

+1 overgewaardeert?!

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 13:56

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Wat wil je hiermee zeggen? ik denk dat ik het punt mis. Gaat het om het aantal moderaties, ok is wat veel, score kan ik me in vinden

Verwijderd

Er staat een +1 Overgewaardeerd en da's op zijn minst opmerkelijk.

Ik vind een posting te veel punten hebben (overgewaardeerd dus) en daar geef ik een punt voor???

Da's wat poohbeer bedoelde...

• Jaymz
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

OK, ik vat 'em, ik dacht dat het om een vage modereer acktie ging.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat is iets om eens aan Femme te melden.

Verwijderd

Ik heb Femme een mail gestuurd...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Beoordelingen: +4, -1: Overgewaardeerd, -1: Overgewaardeerd, +1: Overgewaardeerd[/quote]Volgens mij komt dit door een systeempje dat Femme heeft gemaakt. Diegene die de +1: overgewaardeerd heeft geven heeft zitten modden toen de reactie op 4 stond. Toen hebben 2 mensen die naar beneden gehaald, maar dat wist die ene mod niet. Het systeem heeft toen gezegd. De mod wil de reactie van 4 naar 3 hebben, maar hij staat nu op 2, dus wordt het +1: overgewaardeerd,

Ik hoop dat dit verhaaltje een beetje duidelijk overkomt ;)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Oh ja, is duidelijk. Dat systeem wat ik wel beter vond dan het oude maar nog steeds erg slecht. Die Overgewaardeerd had gewoon niet doorgevoerd moeten worden en degene die hem gegeven heeft zou een nieuwe moderatie moeten mogen geven op grond van de nieuwe score.
Maar goed bedacht van je inderdaad.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

" It's not a Bug, it's a Feature !"

:D

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online