[Cheats] Woei! de aanhouder wint!

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit las ik net op CB
The notorious Online Gaming Cheat, or OGC as it is more commonly known, has finally stopped public development for CS 1.3. The OGC hacker's reason is that they are "tired of fixing anti-cheats". However, this may not be the last we hear of OGC, as the creators have released the complete source code.

Let us just hope that Valve's anti-cheat code will be a success in the continuing struggle against cheaters.
Heeft al dat anticheat toch nog zin! :D

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:15
zoiezo zielig dat je moet gaan cheaten om te kunnen winnen, dat is toch wel een teken dat je er gewoon geen fuck van kan >:)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Nu maar hopen dat de rest van de cheatontwikkelaars ook het bijltje erbij neer gooien. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Nou, fantastisch.... Nu die source code vrij is gaan er alleen nog maar meer gasten mee door denk ik.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Gister ook weer; Homelan niet c-d req maar toch aanstaan. Komt er een ventje met zulke ongelofflijke headshots maar nog bakte hij er niks van. Hij had cs net 4 dagen maar had gelijk al cheats gedowned.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Eindelijk, nu hopen dat anderen ook stoppen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:15
Op woensdag 13 maart 2002 21:47 schreef cooolkast het volgende:
Gister ook weer; Homelan niet c-d req maar toch aanstaan. Komt er een ventje met zulke ongelofflijke headshots maar nog bakte hij er niks van. Hij had cs net 4 dagen maar had gelijk al cheats gedowned.
toch zonde ik ga meestal pas cheaten als het geen fuck meer aan is, zoals met max payne beetje kloten als je nix te doen hebt ofzo ! beetje sneu hoor :9

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
Lijkt me stug dat dit het einde is van cheats, en al helemaal van cheaters.

Er zijn altijd mensen die het bevredigend vinden om de lol van anderen te verpesten. En zolang die mensen er zijn, zullen er cheats zijn, als is het voor CS, RTCW, UT etc etc.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Tja, cheaten zal nooit stoppen, dat zie je in de sport (nu ook weer een doping in de para... éh, paralimpics... zo iets :? damn, hoe schrijf je dat...) dat zie je ook in de games... en het erge is, de cheaters rechtvaardigen zich zelf ook nog :(

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Cheaten is soms wel handig in single player. Zolang je het niet tegen echte mensen doet vind ik het wel best.

• yeadder
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
eeen goed stap in de richting :)

ik denk dat op een geven moment andere cheat makers er ook wel mee stoppen omdat ze er ook moe van worden.

Verwijderd

Als de source vrijgekomen is kan valve toch makkelijker een anti-cheat maken :?
/me is een beetje dom :?

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Op woensdag 13 maart 2002 23:56 schreef NME het volgende:
Als de source vrijgekomen is kan valve toch makkelijker een anti-cheat maken :?
* 7ouis is een beetje dom :?
Ja volgens mij ook anders
* 7ouis ook een beetje dom :Y)

Verwijderd

ja zeker nog nooit van JAPS clan gehoord? csg 7.42 is al gekraakt dus.

En de source code voor ogc kon al langere tijd downloaden en vergeet ook niet dat dit de laatste public release is. Cheaters blijven er altijd neem dat van me aan

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Al ontbreekt nu enigszins de know-how. Ik verw8 iig "voorlopig" geen schokkende dingen. Mischien wel aanleiding voor Olo om zijn strijdbijltje weer op te graven?! Lets hope so!!!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:16
Op donderdag 14 maart 2002 01:09 schreef SuB het volgende:

En de source code voor ogc kon al langere tijd downloaden en vergeet ook niet dat dit de laatste public release is. Cheaters blijven er altijd neem dat van me aan
stond op wwgaming forum...

OGC heeft de sourcecode er totnutoe altijd bijgedaan...

alleen die JAPS gasten weer niet... al hoor ik zeggen dat et maar niks is wat ze maken :/

Denk ook dat de 1.4 cheats der sneller zullen zijn dan 1.4 zelf... moeten ze die beta maar niet voor iedereen te downloaden maken

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
cheaten is voor n00b die ook keer willen winnen..

n00b heb je altijd dus cheats ook :(

• buzz
  • Laatst online: 11:55
Op donderdag 14 maart 2002 10:26 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:

[..]

stond op wwgaming forum...

OGC heeft de sourcecode er totnutoe altijd bijgedaan...

alleen die JAPS gasten weer niet... al hoor ik zeggen dat et maar niks is wat ze maken :/

Denk ook dat de 1.4 cheats der sneller zullen zijn dan 1.4 zelf... moeten ze die beta maar niet voor iedereen te downloaden maken
FF nadenken over wat je over 1.4 weet, hij komt met nieuwe halflife ja?

in nieuwe halflife zit anti cheat ingebakken >:) daar weten ze nog niets van, dus de eerst paar weken, of iig eerste week hebben wij geen enorme last meer van cheaters nar 1.4

• 4Real
Valve kan natuurlijk ook de source code tegen hun gaan gebruiken :)

zodat die punten ook beveiligd kunnen worden :)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:16
Op donderdag 14 maart 2002 11:20 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

FF nadenken over wat je over 1.4 weet, hij komt met nieuwe halflife ja?

in nieuwe halflife zit anti cheat ingebakken >:) daar weten ze nog niets van, dus de eerst paar weken, of iig eerste week hebben wij geen enorme last meer van cheaters nar 1.4
Datzelfde werd ook over 1.3 gezegt ... remember ... we zouden nu oa geen wallhackers hebben, want dat was onmogelijk...

Verwijderd

Of iemand wil cheaten in singleplayer moet ie zelf weten natuurlijk, maar niet als je tegen anderen speelt. Da's gewoon flauw en kinderachtig.

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 21:53 schreef White Dust het volgende:
Tja, cheaten zal nooit stoppen, dat zie je in de sport (nu ook weer een doping in de para... éh, paralimpics... zo iets :? damn, hoe schrijf je dat...) dat zie je ook in de games... en het erge is, de cheaters rechtvaardigen zich zelf ook nog :(
Paralympics. Zo schrijf je dat

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

para... éh, paralimpics... zo iets damn, hoe schrijf je dat...)
ROFLOL!!!!! Hek ook met bepaalde woorden...

• dawuss
  • Laatst online: 03-12-2025

dawuss

gadgeteer

Cheaters vallen toch altijd meteen door de mand, zodra je er een potje tegen speelt... ik vind het zwak, maar als je denkt dat je de man bent als je een spel uitspeelt met cheats: ga je gang ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• 4Real
Op donderdag 14 maart 2002 12:00 schreef dawuss het volgende:
Cheaters vallen toch altijd meteen door de mand, zodra je er een potje tegen speelt... ik vind het zwak, maar als je denkt dat je de man bent als je een spel uitspeelt met cheats: ga je gang ;)
ik ben zonder cheats al de man :+

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 01:09 schreef SuB het volgende:

...
Heb laatst een screenshot van een clanmember van mij gezien, een JAPS stond 800-40 ofzo op fy_iceworld, met een ping van 700, hele tijd raak met awm door muren heen.
leuk???????

• Genghis Khan
  • Niet online
heeft [myg0t]illem nu niets meer te zeggen?

• 4Real
Op donderdag 14 maart 2002 13:14 schreef KaAzKoP het volgende:
heeft [myg0t]illem nu niets meer te zeggen?
die zit op zijn kamertje te janken :+

Verwijderd

the best punk is a banned punk..

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Op donderdag 14 maart 2002 13:49 schreef 4Real het volgende:

[..]

lol "Deze reply is NOFI...."

en tsja mooi dat er nu geen public OGC meer wordt uitgebracht, maar of het enig verschil zal maken moet ik nog zien. (behalve voor 1llem dan :P)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Erazzzer
  • Laatst online: 22:58

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Als er niet meer gecheat wordt, zou ik ook zomaar weer kunnen gaan CSsen. Heb ik ook al zo'n half jaar niet meer gedaan.

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

9 vd 10 keer reageer ik niet eens. Je hebt mensen die helemaal uit hun dak gaan maar ondertussen wel blijven spelen. Daar kicked de cheater alleen maar op. Gewoon niet reageren of wat emppathie tonen...Zijn ze meestal zo weg. En als dat niet helpt gak simpel ergens anders spelen. (tenzij het op één van onze servers is, dan is het slay/banid/kick/writeid)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 20:46
nu krijg je 300-cloon cheats.

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 21:48 schreef GGS_VR6 het volgende:
Eindelijk, nu hopen dat anderen ook stoppen
geloof er maar niet al te hard in, want nu die source Code vrij is gaan steeds meer mensen het proberen en waarschijlijk ook meer mensen die het niet hebben geleerd en dit een leuke uitdaging zien na hacken, CM en dat soort dingen.

Verwijderd

Haha wat leuk..
Op donderdag 14 maart 2002 13:49 schreef 4Real het volgende:

[..]

Eerder van het lachen. heheh.. krentebolletjes, dit heeft ook een hoop voordelen hoor.

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Noem er eens 1?!

• Damian
  • Laatst online: 22:17

Damian

Insane Obtrusion

Op donderdag 14 maart 2002 15:27 schreef illem het volgende:
Haha wat leuk..
[..]

Eerder van het lachen. heheh.. krentebolletjes, dit heeft ook een hoop voordelen hoor.
gimme one, jij denkt dat je een 1337 cheater bent, maar als jouw download siteje down is, dan kom jij ook niet meer aan cheats!!

zielige lozer!!!! |:( |:( !!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Genghis Khan
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 15:27 schreef illem het volgende:
Haha wat leuk..
[..]

lol noem eens zo'n 'voordeel' dan |:(.

Verwijderd

voordeel is, bijvoorbeeld, dat er veel minder snel een anti cheat zal komen, logisch, weinig mensen hebben hem. Als jan en alleman hem kunnen krijgen dus ok mr. cs-guard komt er veel sneller iets tegen. Dat is ook de reden, dat ogc hem niet meer voor het grote publiek de cheats maakt, er werden veel te snel wat tegen verzonnen elke dag moest er weer wat aan veranderd worden. Om er gek van te worden. Cheats komen dan nog wel uit voor iedereen hoor, wees niet bang, maar pas als hij uitgemolken is.

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 16:21 schreef illem het volgende:
voordeel is, bijvoorbeeld, dat er veel minder snel een anti cheat zal komen, logisch, weinig mensen hebben hem. Als jan en alleman hem kunnen krijgen dus ok mr. cs-guard komt er veel sneller iets tegen. Dat is ook de reden, dat ogc hem niet meer voor het grote publiek de cheats maakt, er werden veel te snel wat tegen verzonnen elke dag moest er weer wat aan veranderd worden. Om er gek van te worden. Cheats komen dan nog wel uit voor iedereen hoor, wees niet bang, maar pas als hij uitgemolken is.
1 cheater , 1000 cheaters , 1 is al teveel ! :r

Verwijderd

Misschien even ter opheldering....de source code WERD altijd al vrijgegeven, dus wat dat betreft nix nieuws...

en dan nog iets...LEER LEZEN. er staat dat ze stoppen met public releases voor versie 1.3 en dus staat er NIET of ze ook met 1.4 stoppen. is dus gewoon loos nieuws..

en hoe vaak cheaters als illem ook door hun vader betast worden op hun intieme plekjes...ze stoppen toch niet, just plain old sad.

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025
The notorious Online Gaming Cheat, or OGC as it is more commonly known, has finally stopped public development for CS 1.3.

zoals hierboven ook al werd vermeld, alleen voor 1.3
tja, en dat is wel te begrijpen, aangezien ik aanneem dat 1.4 binnenkort nu toch wel eindelijk verschijnen zal
maarja, om te zeggen dat het cheaten nu ophoud...

• er zijn meer spellen als CS
• met die source code zullen anderen gewoon doorgaan hoor!

* pr0mpt :r van cheaters.... die kinderen hebben denk ik te weinig aandacht van hun ouders gehad :r

pr0mpt - It never hurts to help!

Verwijderd

En iedereen maar ouwehoeren dat gamers agressief worden van Shooters.
laat ze dan ff bij die F*cking cheaters beginnen ,want daar krijg ik die (reallife >:) ) moordneigingen van :(
Laat die hackers maar ff zitten en sluit cheaters op !!!! :D

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:37
Op donderdag 14 maart 2002 19:10 schreef warmonger het volgende:
En iedereen maar ouwehoeren dat gamers agressief worden van Shooters.
laat ze dan ff bij die F*cking cheaters beginnen ,want daar krijg ik die (reallife >:) ) moordneigingen van :(
Laat die hackers maar ff zitten en sluit cheaters op !!!! :D
amen :)

Verwijderd

Cheats suxs.. die to all :P

Verwijderd

LOL
de 1.4 beta is toch al uit :+
1 keer raden hoelang het duurt voordat die AC gehaxx0red is

Verwijderd

Sjek deze screenshot nou bijvoorbeeld

Afbeeldingslocatie: http://www.depravedwarriors.nl/fy_iceworld0022.jpg

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:06
Jammer :)

Maar er zullen wel andere cheats komen lijkt me zo :)

Gelukkig maar :D

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Dat er dan nog mensen zijn die zo lang blijven hangen als er een [JAPS] opzit is mij een raadsel...

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 16:21 schreef illem het volgende:
je praat als een zielige ziel uit mn favo tijdschrift...ben je niet Mortal Marcel ofzow :? :7

Verwijderd

ik vind cheaters gewoon vet lame.. en erger me dood aan .. denk je net lekker te kunnen gamen en dan komt er weer zo'n kneus die denkt dat ie alles is met zijn cheat en staat een beetje dom te doen ..

ik vind het een goede zaak dat ze die cheaters HARD aanpakken... en ik hoop dat er ooit echt een GOED anti-cheat programma komt ...

sowieso snap ik niet wat mensen er nou leuk aan vinden om te gaan cheaten .. als mensen niet kunnen winnen moeten ze zich erbij neerleggen en oefenen .. niet een patch eroverheen van en nu knallen we alles neer .. of een wallhack ..

• Aiyakido
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

scheaten is vet zielig. als je cheat is de uitdaging toch gewoon weg, dan is dr niks meer aan.
ik hoop dat dat soort mensen weg blijven van C&C renegade want ik vind dat ladder systeem net zo leuk :P

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 09:37 schreef Dot het volgende:
scheaten is vet zielig. als je cheat is de uitdaging toch gewoon weg, dan is dr niks meer aan.
ik hoop dat dat soort mensen weg blijven van C&C renegade want ik vind dat ladder systeem net zo leuk :P
moet je Tiberian Sun zien met cheaters haahah :D die mensen hebben eigen mappen in DIK hun voordeel.... en iedereen heeft dat zowat dus er is geen f*ck meer aan :D speel nog wel CS en Quake2 en over het algemeen wordt op Quake2 niet meer gecheat maar CS wel... elke server wel 1 .

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 09:37 schreef Dot het volgende:
Je kan het ook als uitdaging zien om zelf een cheat te ontwikkelen, daar kan ik me dan nog iets bij voorstellen. Wanneer ze hem dan vervolgens ook nog eens openbaar maken, en anderen alleen deze cheat downen, is het gewoon zielig

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Op donderdag 14 maart 2002 20:43 postte Hdez een screenshot
welke map is dat?

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Op donderdag 14 maart 2002 10:39 schreef 4Real het volgende:
cheaten is voor n00b die ook keer willen winnen..

n00b heb je altijd dus cheats ook :(
onzin ik ken zat nederlandse topspelers die ook hebben gecheat, gewoon voor de fun ff uitproberen.
En het schijnt idd gewoon leuk te zijn.
Bij sommige dusdanig dat ze het blijven doen. die groep is niet al te groot.
Voor zover ik weet beat skill nog steeds cheats.
Mits die cheater zijn instellingen niet al te bruut heeft staan.
Het word pas echt eng als een hele goede speler ook nog eens gaat cheaten.
maar zoals gezegd die ken ik niet.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Aan de andere kant, met het vrijgeven van de scource-code staan er een aantal leuke dingen te gebeuren.
Creatievelingen die er een trojan injassen oid. Ik kan me nog een hack/site herinneren die je won-id, ip en meeladres doorzonden en op een zwarte lijst zette.

Laat ze nou maar hun gang gaan en laat Sierra zich fixen op 1.4 , want daar zijn ze nu echt wel mee bezig die OGC-gasten.

• buzz
  • Laatst online: 11:55
Op vrijdag 15 maart 2002 10:11 schreef DNS666 het volgende:

[..]

onzin ik ken zat nederlandse topspelers die ook hebben gecheat, gewoon voor de fun ff uitproberen.
En het schijnt idd gewoon leuk te zijn.
Bij sommige dusdanig dat ze het blijven doen. die groep is niet al te groot.
Voor zover ik weet beat skill nog steeds cheats.
Mits die cheater zijn instellingen niet al te bruut heeft staan.
Het word pas echt eng als een hele goede speler ook nog eens gaat cheaten.
maar zoals gezegd die ken ik niet.
Dit is echt bullshit, skill wint niet van een OGCer dat kan gewoon niet, je zult hem vast wel een keer dood schieten, maar iemand die niet mist en altijd weet waar je zit kun je niet van winnen. That is als die speler tenminste het spelletje snapt en normaal kan lopen.
Pagina: 1