Hi,
Weet er hier misschien al iemand hoe je netwerkinstellingen kan doen op de xbox?
of gaat alles suf met dhcp?
Weet er hier misschien al iemand hoe je netwerkinstellingen kan doen op de xbox?
of gaat alles suf met dhcp?
E-plaza verkocht ze afgelopen zaterdag alOp woensdag 13 maart 2002 21:47 schreef Cybertijn het volgende:
Al sla je me dood
maaruh, ik ben niet een klein beetje nieuwsgierig, heb jij al een Xbox dan ? die wordt toch morgen pas verkocht ?
39
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Ja MS was er niet erg blij mee.Op woensdag 13 maart 2002 21:51 schreef eGo2K het volgende:
En die heeft morgen al een fikse boete![]()
MS zegt dat zodat het lijkt alsof het niet zo'n grote ramp was, en het niet teveel uitlekt naar de buitenwereldOp woensdag 13 maart 2002 21:54 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ja MS was er niet erg blij mee.
Maar volgens microsoft waren er niet meer als 10 exemplaren van de Xbox verkocht, dus dan lijkt het me stug dat er een GoTer zo'n ix-doos heeft.
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
Verwijderd
LOLOp woensdag 13 maart 2002 21:54 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ja MS was er niet erg blij mee.
Maar volgens microsoft waren er niet meer als 10 exemplaren van de Xbox verkocht, dus dan lijkt het me stug dat er een GoTer zo'n ix-doos heeft.
ja en als ik een ip in wil stellen???Op woensdag 13 maart 2002 22:46 schreef WouteRF het volgende:
Ehm netwerkinestelingen?
Gewoon UTP kabel erinpleuren, en het spel (moet het wel aankunnen, bv Halo) merkt dat vanzelf..
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq