Toon posts:

gravis gamepad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen met een klein probleempje
wie weet wwar je de drivers kan downloaden voor een gravis gamepad easports ik krijg dat ding niet aan de praat onder win98se.
of weet iemand hoe je dat ding aan de praat krijg

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:04

Wimmel

Hello

Misschien op de dowloadpagina van Gravis?
* KLIK *

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 17:17
Ik heb net een gewone Gravis PC Gamepad (Snes kloon) "geinstalleerd". Maar de drivers zitten gewoon in windows ingebakken. Kijk even in het configuratiescherm --> spelopties knopje toevoegen of de gamepad daaronder staat.
Tussen haakjes hoe oud is die gamepad, als het een oude is kan je ook een standaard gamepad proberen.

Verwijderd

Topicstarter
het is een verdeler met opties om er 2 gamepads op te doen

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Op woensdag 13 maart 2002 21:26 schreef daddy-c het volgende:
wie weet wwar je de drivers kan downloaden voor een gravis gamepad easports ik krijg dat ding niet aan de praat onder win98se.
Bedoel je die doorzichtige. Die heb ik ook, en die werken niet met de normale Gravis GRIP drivers. Dat probleem had ik ook. :(

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
gedownload de drivers maar nog steeds niks
help

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2002 @ 21:26:
Kan iemand ons misschien helpen. Heb nu namelijk precies het zelfde probleem.
Het is zo'n mulit-tap zegmaar van EASPORTS waar je 2 grippad op aan kan sluiten. Maar ik ben de drivers kwijt . en de drivers op gravis.com werken niet onder XP kan iemand helpen???

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Misschien is het handig om te zeggen WELK gamepad je hebt?

Heb je een "Gravis Gamepad": geen drivers nodig. Sommige denken dat je een Gamepad Pro hebt (oid), en verwijzen naar de standaard download. Als je bijvoorbeeld een "GrIP Multiport" hebt, dan moet je even hier kijken: http://www.gravis.com/support/sup_1058.html

Maar ik haal dat ook 1-2-3 van de gravis.com page, dus ik weet absoluut niet of dat werkt. Als Risingstar die "GrIP Multiport" bedoelt, dan geef ik hem weinig kans dat het werkt onder XP (niet met die drivers die ik net noemde iig).
Pagina: 1