Toon posts:

Mijn eerste website

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He jongens en meisjes,

Ik heb van mijn bro nu mijn eerste les gehad in webdesign, nu heb ik als huiswerk opgekregen om een website in elkaar te flansen.

Nu heb ik geen idee wat ik er op moet zetten, hebben julie toevallig nog ideeen qua layout en aansluiten v. plaatjes e.d. (tables gebruiken, of met frames beginnen :? Of gewoon helemaal kaal, en een paar plaatjes :? )

:? :?

Ik ken nog niet veel van dit, dus niets te moeilijk a.u.b.

Verwijderd

Heb je huiswerk van je broer gekregen :?

Verwijderd

Begin maar met tekst opmaken en daarna tabellen gebruiken. :) Daarna afbeeldingen, daarna anchors, daarna extra parameters etc. etc.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 10:34

FoolZero

Freedom of speech...

Lijkt me handig om met een thema te beginnen.
Daarna moet je gewoon doen wat je kunt. Eerst lopen, dan vliegen. Ik bedoel, je loopt jezelf voorbij als je nu een PHP geparste site of een Flash site wilt opzetten in je eerste opdracht.
Je kunt toch niks fout doen, daarom ben je nu dus aan het leren. Succes ermee!

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

De bedoeling achter een site is het belangrijkst, dus begin daar maar mee

Verwijderd

Topicstarter
Ik moest een site maken over mijn leer methoden, maar hoe breng ik dit naar voren?

Hij is wel mijn leraar in Webdesign dus hij mag wel weten wat ik leer en dit controleren.

hebben jullie anders nog wat referal sites voor ideeen :? :?

Verwijderd

Na je eerste les gelijk beginnen vind ik nogal wat, maar goed, ik weet niet wat je allemaal al hebt geleerd...
door het te doen leer je het wel het best, maar als je gelijk een website in elkaar wilt zetten wil je wel een beetje dat ie er leuk uit ziet, dus zorg voor een leuke layout etc...
als je de basics kent van (x)html en css weet je wat er mogelijk is, dan kun je een beetje een design maken...

gebruik iig geen WYSIWYG editor, dan leer je het nooit namelijk...

suc6 :)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Use the force luke, use the force. Hier is W&G helaas niet voor.
'We zijn geen afhaalchinees voor concepten' &copy Ozboz

Verwijderd

Dit topic gaat dicht, omdat dit geen site is om zulke basic dingen te leren. Je kunt beter beginnen bij één van de linkjes op html.pagina.nl, en dan gewoon lekker veel prutsen, daar leer je het meest van.

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.