Werkt een Cisco 761 router met @home

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:17
Ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen,

Werkt een Cisco 761 router met een @home breedband kabelverbinding? (laptop + pc)

ik kan deze namelijk voor een prikje kopen daarom

alvast bedankt :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
een cisco voor een prikje?

Altijd doen :)

(of 't nou werkt of niet ;) )

maar, nee, sorry, geen idee :P

staat vastwel op de Cisco website :)

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:17
weet iemand dat?

• cablerichy935
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05-2022

cablerichy935

there is more 2 come

Het zou perfect moeten werken, maar je moet niet vragen of iemmand gaan vragen hoe dat moet, dus hulp met een script en zo, ja dat moet je hier niet vragen, heb zelf een probleem met een script, maar niemand die je kan helpen.

wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!

• MeatGrinder
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10-2025
Als je even de moeite had genomen om op www.cisco.com te kijken had je gelijk gezien dat een cisco 761 router een ISDN-ethernet router is. Niet echt handig voor een @home verbinding dus.

Bovendien zijn 700 series routers 2e-hands niet veel waard (ca. fl.200/fl.300) o.a. omdat ze veel lastiger te configureren zijn dan de 800 series die gewoon IOS draaien.

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-08 22:08

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

Ahum Meatgrinder,

Heb zo'n dikke 75 cisco 761's bij klanten neergezet, en zijn heel simpel te programmeren. zijn lang niet zo ingewikkeld als IOS en vooral: Stukken goedkoper!

Maar niet getreurd, ze worden niet meer geproduceerd en nu moet je wel 800's met IOS kopen |:( ...

En inderdaad, ze "doen" alleen ISDN (er zijn ook modellen met POTS) dus voor ADSL moet je iets anders bedenken (Vigor of Zyxel)

• MeatGrinder
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10-2025
Ik zie niet echt helemaal in waarom je deze topic naar voren haalt na bijna een half jaar maar het lijkt me inderdaad logisch dat je na 75 van die installaties er weinig moeite meer mee hebt.

Persoonlijk vind de hierarchische structuur bij het gebruik van dialer profiles met ios-based routers, zeker bij complexe configuraties, veel prettiger dan het ondoorzichtige set-based gebeuren van de 700 series. Daarom ben ik ook blij dat de 700 series end-of-life is en vervangen door de 800 series. Deze mening is persoonlijk dus het staat je vrij om het niet met me eens te zijn :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Ouwe }:O

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.