Hoeveel geheugen?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben over enige tijd (belooft is binnen 2 weken) de gelukkige eigenaar van een P4 2,2 Ghz. Hierin zit al het moois wat er te krijgen is, maar.... de machine wordt geleverd met 128Mb !!!! geheugen :? Mijn vraag is wanneer wordt het een overkill aan geheugen in zo'n machine. Moet er 512/1024/meer? geheugen in. Of wordt de 512 al nauwelijks gebruikt. Het gaat vooral om een normale office werk, en veel veel spellen spelen.

edit
Ik weet dat hier wel topics over zijn geweest, maar met steeds sneller wordende machines is het elke maand weer een nieuwe relevante vraag
/edit

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Op woensdag 13 maart 2002 21:09 schreef PWM het volgende:
...... en veel veel spellen spelen.
hehe dus lekker veel geheugen.Ik zou voor minimaal 512 gaan

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

2 gig lijkt me genoeg :D

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
512mb zou ik er eerst inzetten :)
bij gamez in hoge resolutie is het makkelijk :P
edit: chello is weer es langzaam :(

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 20:27
Ik raad ong. 512 MB aan

Verwijderd

Als dat het is is 512 idd een mooi getal imho.

Verwijderd

Als je 512 MB hebt, dan is dit zat voor de dingen die jij van plan bent te gaan doen op die machine. Meer zal je echt niet nodig hebben. Ik denk zelfs dat je met 256 MB al heel goed uit de voeten kan overigens.

Nouja, kijk zelf maar even. Ik zou er in ieder geval wel meer dan 128 MB in stoppen, zeker als je veel games gaat spelen.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

512 mb loopt zeer soepel ,heb ik ook :)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Is het overigens RIMM (2x64MB) of DIMM (1x128MB) wat er standaard inzit? Ik neem aan DIMM, ik zou er dan minstens 1x256MB inzetten, en wie weet wordt je tweede reepje binnenkort nog wel een stukkie goedkoper....

Verwijderd

Als er RDRAM in moet, zou ik 256 MB nemen om even je portomonee rust te geven, en als het gewoon DDR SDRAM is, zou ik er 512MB van maken... (idem voor PC133 natuurlijk, maar dat lijkt me niet logisch :P )

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Search even aub.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.